قل بذریلی سن نمی شناسد (عکس)


سرویس خبر شماره: 1867576
10 فوریه 1401 ساعت 10:20
656 امتیاز خبر

0نقطه نظر

گل سه امتیازی هالک برای مینیرو;

قبلا چندین بار عکس هایی از هالک منتشر شده بود که نشان می داد او در حال تمرین با وزنه است. بازیکنی که اگر کسی او را نمی شناخت، حدس نمی زد که او یک فوتبالیست حرفه ای است، زیرا بیشتر شبیه یک ورزشکار بدنسازی است.

1796497

هالک پایان ناپذیر است. این روزها او همچنان در اتلتیکو مینیرو به درخشش خود ادامه می دهد.

قل بذریلی سن نمی شناسد (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هالک ستاره سابق تیم ملی برزیل همیشه به خاطر هیکل و هیکل عجیب و غریب و خوش هیکلش مشهور بوده است. این هیکل با افزایش سن کم نشده و این بازیکن همچنان با همین فرم در زمین فوتبال ظاهر می شود.

از زمان پیوستن به مینیرو، او دوران حرفه ای موفقیت آمیزی را در این باشگاه تجربه کرده است و قهرمانی در سری آ برزیل، کوپا دل ری و سوپرکاپ برزیل را به دست آورده است. فرم خوب او باعث شد این بازیکن حتی سال گذشته به تیم ملی برزیل دعوت شود. هالک در مجموع 49 بازی ملی برای سلکائو انجام داده و 11 بار گلزنی کرده است، علیرغم اینکه در ترکیب آنها برای جام جهانی 2022 قرار نگرفته است.

1796499

او با بازی برای غول پرتغالی پورتو در اوایل دهه 2010 قبل از انتقال به تیم روسی زنیت سن پترزبورگ نامی برای خود دست و پا کرد. هالک همچنین در پایان دوران حرفه ای خود دو دوره در ژاپن داشت و در سال 2021 از بندر شانگهای به اتلتیکو مینیرو نقل مکان کرد.

هالک در ادامه روند خوب دیروز خود و در دیدار اتلتیکو مینیرو و تومبانس موفق شد در دوئل مقابل دروازه حریف یکی از گل های تیمش را به ثمر برساند. گل دقیقه 89 برد شیرین مینیرو است. از طرفی هالک نیز نشان داده است که با وجود 36 سال سن همچنان بازیکن تعیین کننده ای است.

1796500



مجله اخبار فوتبال خارجی