قهرمانی لالیگا: ژاوی قرارداد خود را با بارسا تمدید کرد


سرویس خبر شماره: 1896849
آوریل 01, 1402 در 11:17
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اکنون که بارسا لیگ را در چنته دارد، تمدید یک واقعیت است که در پایان فصل به آن رسیدگی خواهد شد. و ما نباید فراموش کنیم که شرایط می تواند بهتر باشد زیرا تیم بارسا در موقعیتی است که می تواند جام حذفی را به دست آورد. آنها در آستانه بازی برگشت نیمه نهایی مقابل رئال مادرید را با برتری آغاز می کنند. آنها می توانند یک گل بزنند که باید به سوپرجام اضافه شود.

1834323

یک موضوع پیچیده در گسترش، دستمزد مربی خواهد بود. ژاوی با دستمزد بسیار کم به بارسلونا پیوست. مشکلات مالی باعث شد باشگاه نتواند دستمزد بالایی به او بدهد. این مسائل هنوز حل نشده است زیرا باشگاه حتی نمی تواند گاوی و سایر بازیکنان را ثبت نام کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

عنوانی که عواقب خود را برای سرمربی بارسا خواهد داشت. چند روز پیش رئیس بارسا گفت که قصد دارد قرارداد این مربی را تمدید کند اما نگفت که یکی از پیش نیازهای اصلی آن قهرمانی بارسلونا است. این جملاتی بود که او حمایت خود را از مربی در مقابل تعهدات سختی که پیش رو داشت نشان داد.

ژاوی هنوز یک سال از قراردادش باقی مانده است. ایده باشگاه این است که حداقل یک سال دیگر به او پیشنهاد دهد. این سوال باید در ژوئن مورد بحث قرار گیرد. تمدید دیگری که رئیس جمهور نیز در نظر دارد تمدید ماتئو آلمان است. این مربی فوتبال یکساله قرارداد دارد. قرارداد او نیز مانند ژاوی در ژوئن 2024 به پایان می رسد. این موضوعی است که در پایان فصل مورد بحث قرار خواهد گرفت.

به گزارش “ورش سه”، برد یکشنبه گذشته بارسلونا مقابل رئال مادرید قهرمانی لیگ را قطعی کرد. بدیهی است که هنوز از نظر ریاضی این اتفاق نیفتاده است، اما برتری 12 امتیازی بارسلونا یک حاشیه بزرگ برای کسب عنوان قهرمانی است. خود ژاوی در این باره گفت: فقط ما می توانیم این موقعیت را از دست بدهیم.