قهرمان اول رئال؟ این یک وضعیت دردناک است


سرویس خبر شماره: 1822331 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 01:44 |
5,413 امتیاز خبر|

0نظرات

فرانکی دی یونگ:

ستاره هلندی بارسا واکنش جالبی به برد زودهنگام رئال مادرید نشان داد.

فرانکی دی یونگ ستاره هلندی بارسا در پایان بازی گفت“ما تیم بهتری در زمین بودیم و مستحق پیروزی بودیم. با وجود گل خورده، توانستیم دقایق پایانی را به خوبی مدیریت کنیم. از این پیروزی خوشحالم و کاری به سایر رقبا نداریم. تمرکز ماست. در بازی های آینده است و می دانیم که اگر پیروز شویم، مقام دوم را کسب خواهیم کرد. ما به اندازه کافی خوب بازی کردیم تا امشب برنده شویم. سه امتیاز این بازی بسیار مهم بود، اگرچه می توانستیم بهتر بازی کنیم. “هدف اول کسب است. سهمیه و سپس برای تعیین رتبه دوم.”

قهرمانی رئال 4 هفتهشرایطی که ما پنج هفته تا پایان لالیگا داریم، دردناک است، اما باید اعتراف کنیم که امسال خوب نبودیم. باید بهتر عمل کنیم تا فصل بعد این اتفاق تکرار نشود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسا امشب باید مایورکا را شکست دهد تا به رده دوم لالیگا بازگردد و فاصله اش با سویا را به دو امتیاز برساند. با گل های ممفیس دیپای و سرخیو بوسکتس، اناری ها به هدف خود رسیدند. گل دقیقه 79 مایورکا نیز در دقایق پایانی کار را کمی سخت کرد.

صحبت با ژاوی درباره ماندن در بارسلونا: صحبتی که با ژاوی داشتم بسیار خوب و مثبت بود. او به من گفت که نهایت اعتماد را به من دارد و اکنون همه راضی و خوشحالیم. فکر نمی کنم ژاوی از من انتظار زیادی داشته باشد. طبیعی است که همیشه در بارسا تحت فشار باشیم و این برای هر فوتبالیستی خوب است.