قول مادر رونالدو; کریستیانو سال آینده در اسپورتینگ!

مادر کریستیانو رونالدو به پسرش قول داده سال آینده برای اسپورتینگ لیسبون بازی خواهد کرد.

قول مادر رونالدو;  کریستیانو سال آینده در اسپورتینگ!

مادر رونالدو ادامه داد“اگر در نهایت کریستیانو به اسپورتینگ برنگردد، قول می دهم پسرش کریستیانو برای اسپورتینگ بازی کند. این آرزوی قلبی من است و می دانم که او بهترین جانشین پدرش خواهد بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

شایعاتی مبنی بر بازگشت رونالدو به اسپورتینگ لیسبون نیز در تابستان منتشر شد اما این اتفاق دیگر تکرار نشد. مادر رونالدو در مصاحبه جدید خود قول داد که بالاخره رونالدو به اسپورتینگ باز خواهد گشت: بازگشت کریستیانو به اسپورتینگ؟ این اتفاق می افتد، اما امسال شرایط فراهم نشد. انشاالله کریستیانو سال آینده به اسپورتینگ باز خواهد گشت. او می خواهد تا 40 سالگی فوتبال بازی کند.


سرویس خبر شماره: 1845592
06 مهر 1401 ساعت 16:25
2.2 هزار |

0نقطه نظر

کریس نمی رود، پسرش بله

تابستان گذشته، دولورس آویرو، مادر رونالدو، به هواداران اسپورتینگ لیسبون قول داد که پسرش را متقاعد کند که برگردد، اما در نهایت رونالدو اعلام کرد که نمی‌خواهد برای اسپورتینگ بازی کند و در نهایت به منچستریونایتد پیوست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو محصول آکادمی فوتبال اسپورتینگ لیسبون است اما تنها 31 بازی برای تیم اصلی این باشگاه انجام داده و 5 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است. در تابستان 2003 درخشش او در بازی دوستانه مقابل منچستریونایتد باعث شد تا به این باشگاه منتقل شود. او 6 سال برای یونایتد بازی کرد و سپس به رئال پیوست. رونالدو در سال 2018 به یوونتوس رفت و سال گذشته به یونایتد بازگشت.