قول هری کین به انگلیس: منتظر جام جهانی باشید!

هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس از مردم این کشور خواست که از شکست مقابل ایتالیا نترسند و منتظر جام جهانی باشند.

قول هری کین به انگلیس: منتظر جام جهانی باشید!


این بازیکن در گفتگو با خبرنگاران گفت: من ناامیدی و ناراحتی هواداران را درک می کنم. من طرفدار انگلیس بودم و هستم، چه بازی کنم و چه نه. نوامبر.”
وی با اشاره به تلاش بازیکنان این تیم برای موفقیت در قطر گفت: اگر بتوانیم تورنمنت موفقی داشته باشیم، مطمئنم مردم نگران اتفاقات تابستانی نخواهند بود و مهمتر تلاش ما برای رسیدن به این هدف است. در قطر موفق شوید. »
کین از هواداران خواست که از این تیم حمایت کنند و افزود: “ما باید پیشرفت کنیم و این را می دانیم. آن هواداران همیشه با ما بودند. می دانم که در بازی با آلمان از ما حمایت خواهند کرد. جای نگرانی نیست. نگران باشید. همه هیجان زده هستند. برای جام جهانی. امیدواریم بتوانیم با نتایج خوبی پاسخ دهیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1845192
03 اردیبهشت 1401 @ 10:58 ق.ظ |
529 امتیاز خبر

2نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، تیم ملی انگلیس هفته گذشته در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا مغلوب ایتالیا شد تا برای فصل آینده به دسته دوم این رقابت ها سقوط کند.
نتایج ضعیف این تیم در ماه های اخیر انتقاد بسیاری از بازیکنان و کادر فنی این تیم را به دنبال داشته است. هوادارانی که برای این تیم به سن سیرو سفر کرده بودند حتی گرت ساوتگیت را در اواخر بازی هو کردند تا نشان دهند که فشار زیادی روی سرمربی انگلیس وجود دارد.
در روزهای اخیر بسیاری از هواداران تیم ملی انگلیس در شبکه های اجتماعی به عملکرد این تیم اعتراض کرده و حتی از سران اتحادیه فوتبال انگلیس خواسته اند تا توماس توخل را جایگزین ساوت گیت روی نیمکت این تیم کنند.
با این حال، هری کین با وجود شکست مقابل ایتالیا، همچنان امیدوار است که در جام جهانی 2022 قطر، جایی که سه شیرها به مصاف ایران، آمریکا و ولز می روند، قهرمان شود.