قیمت باورنکردنی میسون مانت چلسی می تواند قرارداد منچستریونایتد را از بین ببرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

به طور گسترده گزارش شده است که هافبک چلسی پس از پایان یافتن شرایط شخصی با این بازیکن، موضوع پیشنهاد 50 میلیون پوندی شیاطین سرخ قرار گرفته است.

منچستریونایتد خوشحال است که 50 میلیون پوند برای میسون مانت بپردازد و مایل است بر سر قیمت هدف اصلی خود در خط میانی مذاکره کند.

چلسی اما در این مرحله علاقه ای به نشستن پشت میز ندارد و خواسته های خود را به صراحت اعلام کرده است.

بیایید ببینیم با توجه به اینکه مانت مشتاق حرکت است، اوضاع تغییر می کند، اما در حال حاضر موضع چلسی یک مسئله بزرگ است.

خود رومانو قبلاً گفته بود که قیمت درخواستی چلسی حدود 80 میلیون یورو یا 70 میلیون پوند است، بنابراین هنوز مشخص نیست که شکاف در ارزش گذاری 20 میلیون پوند باشد یا 30 میلیون پوند، اما در هر صورت این یک مانع بزرگ برای معامله است. .

اما اگر چلسی واقعاً قصد دارد قیمت‌ها را بررسی کند، ممکن است اریک تن هاگ مجبور شود به جای دیگری نگاه کند و سایر هافبک‌ها به دنبال نقل مکان در تابستان هستند.

حداقل، به نظر می رسد که شانس پایان یافتن سریع این معامله بسیار کمتر از آن چیزی است که در ابتدا تصور می شد.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/06/06/chelseas-incredible-mason-mount-price-could-scupper-manchester-united-deal-264944/ منبع:

رومانو می گوید: “هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از منچستریونایتد برای میسون مانت وجود ندارد.” گزارش روزانه در مورد CaughtOffside.

قرارداد میسون مونت تا دوازده ماه دیگر تمام می شود و به نظر می رسد که پس از آخرین بازی فصل چلسی مقابل نیوکاسل یونایتد در استمفوردبریج خداحافظی می کند.

چلسی نمی‌خواهد مذاکره کند، زیرا آنها به صراحت اعلام کرده‌اند که 80 میلیون پوند می‌خواهند یا هیچ چیز – این موضع آنهاست. منچستریونایتد می خواهد بسیار کمتر از این هزینه بپردازد و بنابراین شکاف بزرگی وجود دارد.

منچستریونایتد مایل است تا جایی که ممکن است کارهای خود را در اوایل تابستان انجام دهد، با قراردادی که با میسون مونت به نظر می رسد اولین حمله آنها باشد.

به نظر می رسد او باشگاه دوران کودکی خود را ترک خواهد کرد و منچستریونایتد همچنان محتمل ترین مقصد به نظر می رسد و این بازیکن در حال انتقال به اولدترافورد است.

اما فابریزیو رومانو اکنون در مورد این قرارداد تردید کرده است و نشان می دهد که شکاف بزرگ در ارزش گذاری بین باشگاه ها باعث شده است که یونایتد در اتخاذ رویکرد رسمی تردید کند.