لاتزیو پیشنهاد کمی بهبود یافته برای میسون گرینوود ارائه می دهد و اولتیماتوم به منچستریونایتد می دهد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


شرایط سخت مالی باعث شده است که منچستریونایتد هنوز به طور رسمی بازیکنی را در این پنجره تابستانی به خدمت بگیرد و به دنبال جذب چند بازیکن قبل از شروع برنامه‌ریزی شده برای جذب بازیکن است.

میسون گرین وود یکی از بازیکنانی است که باشگاه به دنبال فروش آن به زودی است تا از جنجال های بیشتر جلوگیری شود. در واقع، با شروع اردوی پیش فصل یونایتد از 8 جولای، فارغ التحصیل آکادمی واجد شرایط بازگشت به تیم اصلی است مگر اینکه باشگاه در زمان مقرر راه حلی پیدا کند.

لاتزیو یکی از چندین باشگاه سری آ است که به دنبال امضای این ملی پوش انگلیسی است و یکی از معدود باشگاه هایی است که به طور رسمی پیشنهاد خود را ارائه کرده است.

بیانکوچلستی 18 میلیون یورو به اضافه 2 میلیون یورو به عنوان افزودنی و همچنین 50 درصد از فروش او در آینده را پیشنهاد داده بود. شیاطین سرخ پیشاپیش 35 میلیون یورو درخواست کرده اند.

حماسه گرین وود

باشگاه‌هایی مانند اتلتیکو مادرید، یوونتوس، بروسیا دورتموند، ناپولی و مارسی همگی به یک قرارداد قرضی یا نوعی معاوضه چشم دوخته‌اند، چیزی که علاقه‌ای به قهرمان 20 دوره لیگ انگلیس ندارد.

طبق گزارش کوریره دلو اسپورت، لاتزیو امیدوار است که این فوریت برای فروش همراه با فقدان پیشنهادهای دائمی ممکن است به نفع باشگاه مستقر در رم باشد که همچنان امیدوار به تخفیف در روزهای آینده هستند.

لاتزیو با ارائه یک پیشنهاد 20 میلیونی که شامل 50 درصد از فروش مجدد احتمالی به منچستر می شود، ارائه شد، تنها راه برای نزدیک شدن به درخواست 30 میلیون پوندی انگلیسی ها، با نرخ مبادله ای در حدود 35 میلیون یورو. .

یووه مدتی است که در گرین وود بوده است، اتلتیکو مادرید، بنفیکا و مارسی نیز در رقابت هستند. رقابت عملا غیرممکن بود، اما لوتیتو رها نکرد. او منتظر حرکات یونایتد و باشگاه هایی است که صف آرایی کرده اند، هیچ کس تا کنون به نتیجه نرسیده است. لوتیتو امیدوار است که حملات انتزاعی باقی بماند یا یونایتد قیمت را پایین بیاورد.

La Gazzetta dello Sport داستانی حتی پوچ تر دارد که بیان می کند به دلیل عدم ارائه پیشنهادات مشخص، لاتزیو به اندازه کافی جرات می کند تا پیشنهاد جدیدی را با افزایش حاشیه ای نسبت به پیشنهاد قبلی خود ارائه دهد و حتی قرار است به لاتزیو اولتیماتوم بدهد. سمت اولدترافورد

پیشنهاد جدید بار دیگر بسیار کمتر از قیمت خواسته شده خواهد بود، اما لاتزیو در تلاش است تا بر غول های انگلیسی که از واکنش منفی هواداران در صورت بازگشت بازیکن به منچستر می ترسند، فشار بیاورد.

قمار لاتزیو

“نیاز به بستن هر چه سریعتر این موضوع می تواند به لاتزیو کمک کند که مایل به تعدیل پیشنهاد نیست (حداکثر پاداش ها می توانند 1 میلیون افزایش پیدا کنند، نه بیشتر).

به نظر می رسد آنها قصد دارند نوعی اولتیماتوم را به باشگاه انگلیسی ارسال کنند. یعنی پیشنهاد جدید تا 10 جولای معتبر خواهد بود. شاید یک قمار، اما راهی برای مجبور کردن یونایتد به پذیرش.

باشگاه انگلیسی می‌تواند تصمیم بگیرد که اولتیماتوم را به فرستنده بازگرداند، با این باور که تا 30 آگوست (زمانی که پنجره نقل و انتقالات بسته می‌شود) راه‌حل سودمندتری از لحاظ اقتصادی پیدا کند. اما با توجه به اینکه قرار دادن بازیکنی مانند گرین‌وود کار آسانی نخواهد بود، این ریسک را می‌کنند که خودشان را به سیب زمینی داغ نگه دارند.»

یک استراتژی جسورانه، اما بعید به نظر می رسد که اکنون که INEOS مسئول است، کار کند. گرین وود به صورت قراردادی موظف به بازگشت است، اما یونایتد همچنان می‌تواند در جای دیگری به توافق برسد یا به سادگی از بازیکن بخواهد در جای دیگری تمرین کند، که به آن‌ها زمان بیشتری برای رسیدگی به روند رسیدگی می‌دهد.

اگر یک پیشنهاد قرضی با تعهد خرید به‌عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین پیشنهاد از نظر اقتصادی ظاهر شود، باشگاه حتی حاضر است بند تمدید قرارداد گرین‌وود را اجرا کند تا از ارزش بازار او محافظت کند و از دریافت مبلغ کافی مطمئن شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/07/03/lazio-set-to-submit-marginally-improved-bid-for-mason-greenwood-and-issue-ultimatum-to-man-united-282340/ منبع: