لاتزیو 4-0 میلان: همه چیز برای قهرمانی ناپولی

دقایقی پس از گل سوم، پدرو در داخل محوطه جریمه موقعیت خوبی داشت اما توپ روی پای او قرار نمی گرفت تا برای چهارمین بار دروازه میلان باز نشود. اما این پایان طوفان میزبان نبود و این تیم در دقیقه 75 بار دیگر دروازه میلان را باز کرد. این بار نوبت فیلیپه اندرسون بود که روی پاس عبوری با آلبرتو تاتاروسانو تک به تک شود و با در آغوش گرفتن پای زیبا دروازه خود را باز کند.

1794841

میلانی ها در 15 دقیقه پایانی بازی راهی برای حمله و کاهش وزن نداشتند تا با شکست 4 بر صفر زمین را ترک کنند. با این نتیجه میلان 38 امتیازی باقی ماند و ناپولی با اختلاف 12 امتیازی راهی نیم فصل دوم خواهد شد. لاتزیو با شکست میلان 37 امتیازی شد و جایگاه اینتر را در رده چهارم گرفت.

1794843



مجله اخبار فوتبال خارجی

میلان نیمه دوم را مانند نیمه اول تهاجمی آغاز کرد تا هر چه زودتر به گل برسد و سعی کند از شکست جلوگیری کند. دفاع خوب لاتزیو در این نیمه ابتکار عمل را از عناصر هجومی میلان گرفت و اجازه ایجاد خطری را به آنها نداد.

پس از اینکه حملات میلان تنها در دقیقه 30 به ثمر رسید، لاتزیو تلاش خود را برای زدن گل دوم دو برابر کرد و توانست به گل دوم ماتیا زاکانی در دقیقه 38 برسد. خالق گل اول لاتزیو 7 دقیقه از پایان نیمه اول با یک نفوذ خوب از سمت راست وارد محوطه جریمه میلان شد و ضربه ای را به سمت دروازه این تیم فرستاد. این توپ روی آن ضربه و خطای فاحش دروازه بان میلان به گل دوم لاتزیو تبدیل شد تا 45 دقیقه اول با برتری 2-0 میزبان به پایان برسد.

1794840

بعد از این گل میلان با پرس از جلو به سرعت سعی کرد به تساوی دست یابد. بعد از اینکه این ترفند برای شاگردان پیولی جواب نداد، آنها تا اواسط نیمه اول به دنبال ایجاد خطر در کناره ها بودند، اما لاتزیو با دفاع خوب برنامه های آنها را خنثی کرد.

1794846

میلان با قبول شکست 4-0 مقابل لاتزیو شانس تقویت جایگاه دوم خود را از دست داد و 12 امتیاز از ناپولی عقب افتاد.

لاتزیو 4-0 میلان: همه چیز برای قهرمانی ناپولی

میلان بازی را بهتر از لاتزیو آغاز کرد و با اولین حملات خود سعی داشت دروازه میزبان را باز کند اما خیلی زود دروازه خودی باز شد. در دقیقه 4 بازی، ماتیا زاکانی یک پاس تمیز از سمت چپ محوطه جریمه حریف ارسال کرد که سرگئی ساویچ با شوتی خوب آن را به گوشه دروازه میلان فرستاد تا نتیجه 1-0 به سود تیم شود. لاتزیو


سرویس خبر شماره: 1866619
05 فوریه 1401 در 01:16
509 امتیاز خبر

0نقطه نظر

عقاب ها با تحقیر روسونری مدعی شدند

در دقیقه 62 بازی رافائل لیائو فرصت خوبی برای باز کردن دروازه لاتزیو داشت اما ضربه بی دقت او با اختلاف به بیرون رفت. 5 دقیقه بعد از این موقعیت بود که لاتزیو صاحب یک پنالتی شد. لوئیز آلبرتو آن ضربه را وارد دروازه میلان کرد تا نتیجه 3-0 شود و شانس شاگردان پیولی برای جبران به حداقل برسد.

1794842

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو تیم لاتزیو و میلان در آخرین بازی هفته نوزدهم سری آ از ساعت 23:15 در ورزشگاه المپیک رم به مصاف هم رفتند. شاگردان پیولی یک روز پس از غلبه بر اینتر، این شانس را داشتند که با شکست دادن لاتزیو، جایگاه دوم را تثبیت کنند، اما عقاب ها با تحمیل شکست 4-0 به روسونری، فراتر از انتظارات بودند و دوباره به رده سوم صعود کردند.

1794845