لات مهم نیست؛ آلمان در جام جهانی می درخشد


سرویس خبر شماره: 1817243 |
9 تیر 1401 ساعت 20:46 |
5,483 امتیاز خبر|

1نظرات

فیلیپ لام:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر روز جمعه انجام می شود و تیم های راه یافته به جام جهانی حریفان خود را خواهند شناخت. برای فیلیپ لام بازیکن سابق آلمان این تساوی تعیین کننده نیست و برای او مهم نیست زیرا به گفته او آلمان همیشه یکی از مدعیان قهرمانی در تورنمنت های بزرگ است.

آلمان به احتمال زیاد در دور دوم جام جهانی حضور خواهد داشت و باید دید با چه تیم هایی روبرو می شود. این تیم در جام جهانی قبلی با سوئد، مکزیک و کره جنوبی همگروه بود، اما شکست مقابل کره در روز پایانی مانع از صعود یواخیم لوو به دور بعدی مسابقات شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال آلمان می گوید آماده سازی تیم ها بسیار مهمتر از قرعه کشی سخت و آسان جام جهانی است.

لام که پس از قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل با 113 بازی داخلی از تیم ملی کشورش کناره گیری کرد، در بخشی دیگر از سخنان خود گفت:ما هنوز هم یکی از مدعیان قهرمانی هستیم. ما یک ملت فوتبال هستیم و در هر نسلی بازیکنان بزرگی را به دنیا معرفی می کنیم. از تیم ملی آلمان انتظار داریم در این فصل نتایج درخشانی در جام جهانی کسب کند. “

فیلیپ لام قهرمان سابق جهان درباره قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر که جمعه این هفته در دوحه برگزار می شود، گفت:وی ادامه داد: زمانی که در تیم ملی آلمان بودم در جام جهانی با تیم های مختلفی بازی کردم، در برخی دوره ها که گروه ما سخت بود، هر 3 بازی را بردیم و با 9 امتیاز از مرحله گروهی عبور کردیم، اما این کافی نبود تا بتوانیم. برد نمی توان گفت گروه سخت یا آسان بهتر است آماده شدن برای چنین تورنمنتی مهم است چند ماه تا شروع جام جهانی باقی مانده است و مهمتر ایجاد اتحاد زیاد است. و هماهنگی بین بازیکنان تیم “در این صورت بدون توجه به حریفان در زمین خواهیم بود و بهترین نتیجه را کسب خواهیم کرد.”