لالیگا از اتلتیکو به خاطر شعارهای وینیسیوس شکایت کرد


سرویس خبر شماره: 1844442
28 سپتامبر 1401 @ 16:15
1.3 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش مارکا، کمیته مبارزه با خشونت فدراسیون فوتبال اسپانیا قرار است اتلتیکو را جریمه کند و بعید است که محرومیت خانگی برای این باشگاه در نظر گرفته شود. سابقه جریمه شدن باشگاه های اسپانیایی به خاطر رفتار هوادارانشان وجود دارد و به ندرت شاهد محرومیت آنها از بازی های خانگی بوده ایم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

لالیگا به دلیل شعارهای نژادپرستانه هواداران اتلتیکو علیه وینیسیوس در جریان دربی مادرید به کمیسیون ضد خشونت فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت خواهد کرد.

لالیگا از اتلتیکو به خاطر شعارهای وینیسیوس شکایت کرد

امروز لالیگا ضمن محکوم کردن رفتار هواداران اتلتیکو اعلام کرد که آنها به کمیته مبارزه با خشونت فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت خواهند کرد. در این شکایت حتی شعار هواداران خارج از ورزشگاه نیز مطرح خواهد شد که غیرعادی است. لالیگا معمولاً شعارهای توهین آمیز در داخل ورزشگاه را به فدراسیون فوتبال اسپانیا گزارش می دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته پیش از شروع دربی مادرید و در جریان این دیدار هواداران اتلتیکو مادرید شعارهای توهین آمیزی علیه وینیسیوس مهاجم رئال مادرید سر دادند. آنها قبل از ورود به ورزشگاه برای تماشای دربی مادرید، در حالی که در خارج از ورزشگاه متروپولیتانو تجمع کرده بودند، علیه ستاره برزیلی شعار سر دادند. یکی از هواداران اتلتیکو حتی یک میمون پر شده با پیراهن رئال مادرید و شعارهایی مانند “وینیسیوس، تو میمونی، تو میمونی!” از بیرون استادیوم می شد شنید. این شعارها در طول مسابقه ادامه داشت و جو آتشین بر دربی حاکم شد.