لاپورتا: خبری از بایرن نیست. لوا خواسته ژاوی است

خروج احتمالی از دی یونگ:ما مجبور نیستیم دی یونگ را بفروشیم و می دانم که او با تیم به تور آمریکا خواهد رفت.

سایر خریدها: ژاوی از ما در همه زمینه هایی که نیاز به تقویت دارند بازیکن خواسته است و ما برای رسیدن به اهدافمان تلاش می کنیم. رافینیا آورده شد و دمبله تمدید کرد. اکنون روی اهداف دیگرمان کار می کنیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

لاپورتا در ابتدای سخنرانی خود گفت: با رافینیا یک برزیلی جدید در بارسا داریم. برزیلی ها سبک فوتبالی باشکوه و تماشایی دارند و با رافینیا، سامبا به بارسلونا بازخواهد گشت.”


سرویس خبر شماره: 1833685
24 جولای 1401 @ 19:20
17.8K امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

ما مجبور نیستیم دی یانگ را بفروشیم

لاپورتا ابتدا در مورد جذب لواندوفسکی گفت که به احترام بایرن ترجیح می دهد چیزی نگوید اما به اصرار خبرنگاران پاسخ داد:“رافینیا درخواست مستقیم ژاوی بود و اکنون او اینجاست. ژاوی نیز از ما برای لواندوفسکی درخواست کرد و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. ما با بایرن در تماس هستیم و هر کاری ممکن است انجام خواهیم داد، اما بایرن این کار را نکرده است.” اما رافینیا احتمالا بازی خواهد کرد.”

رئیس بارسلونا فاش کرد که بایرن هنوز به آخرین پیشنهاد خود برای روبرت لواندوفسکی پاسخ نداده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مراسم معارفه رافینیا، مهاجم برزیلی جدید بارسلونا امروز به پایان رسید. پس از معارفه، یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار شد که طی آن خوان لاپورتا، رئیس بارسا به سوالات متعدد خبرنگاران پاسخ داد. خیلی ها منتظر بودند لاپورتا در مورد انتقال روبرت لواندوفسکی شفاف سازی کند.