لاپورتا: درخشش اسپانیا از بارسلونا است

خوان لاپورتا، سرمربی بارسلونا، عملکرد درخشان تیم لوئیس انریکه را تحسین می کند و دلیل موفقیت در باشگاهش را تا حد زیادی می داند.

لاپورتا: درخشش اسپانیا از بارسلونا است

عملکرد خوب شاگردان لوئیز انریکه نیز مدیون کار خوبی است که ژاوی در بارسلونا انجام می دهد. پرنماینده ترین تیم اسپانیا
برای من اسپانیا با برزیل و فرانسه تیم های مورد علاقه این مسابقات هستند.
شاگردان لوئیس انریکه هم اکنون با 4 امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار دارند و با کسب تساوی در آخرین دیدار گروهی مقابل ژاپن، صعود خود را به مرحله مقدماتی قطعی می کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1856214
8 دسامبر 1401 ساعت 03:05
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی 2022 بازی رفت را با طوفانی آغاز کرد و با 7 گل تیم کاستاریکا را تحقیر کرد.
این شروع بی نظیر ترس و دلهره را در دل هواداران آلمانی ایجاد کرد، اما مانشافت موفق شد در بازی دوم یک امتیاز از لاروخا بگیرد.
بازی مالکانه و چشم نواز شاگردان جوان لوئیز انریکه در این دو دیدار مورد تمجید همه از جمله خوان لاپورتا قرار گرفت.
سرمربی بارسلونا که 8 بازیکن در اردوی لاروخا در ترکیب خود دارد به این موضوع افتخار می کند و سهم بارسلونا را در این موفقیت قابل توجه می داند.
لاپورت گفت:
“من فکر می کنم عملکرد اسپانیا فوق العاده است. این برای بارسلونا باعث افتخار است که ببیند تیم ملی چگونه بازی می کند و بازیکنان ما در آنجا چه نقشی دارند.”
لوئیس انریکه توانست تمام فشارها را تحمل کند که باعث کاهش فشار روی بازیکنان شد. او شجاعانه روی بازیکنان جوانی که آورده بود شرط بندی کرد و بیشتر آنها از بارسا آمده بودند.