لاپورتا: عدالت تاریخی برای مسی اجرا شد

ژاوی هرناندز همچنین گفت:“این یک فینال فوق العاده بود و همه ما از آن لذت بردیم. این یکی از بهترین بازی های فوتبالی بود که در عمرم تماشا کردم. آرژانتین بهتر بود و برد. من برای عثمان دمبله و ژول کونده متاسفم، اما به مسی تبریک می گویم. بالاخره قهرمان جهان شد. حیف است که فوتبالش را بدون این جام به پایان رساند.»



مجله اخبار فوتبال خارجی خوان لاپورتا، رئیس بارسا در مورد لیگ آرژانتین گفت:من و بسیاری از هواداران بارسا معتقدیم که عدالت تاریخی برای مسی اجرا شده است. او با پتانسیل بالا و استعدادی که داشت، قهرمانی در جام جهانی نداشت و به آن رسید. من برای لئو بسیار خوشحالم و او شایسته این قهرمانی و کسب عنوان بهترین بازیکن مسابقات بود. ما بارسا همیشه مدیون مسی هستیم و قدردان خدماتش به بارسا هستیم.


سرویس خبر شماره: 1860357
29 دسامبر 1401 در 04:23 ب.ظ
7.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

او شایسته قهرمانی بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بسیاری از هواداران بارسلونا در جام جهانی به خاطر لیونل مسی هوادار آرژانتین بودند و حالا از قهرمانی آلبی سلسته در لیگ بسیار خوشحال هستند. عصر یکشنبه در ورزشگاه لوسیل شهر دوحه آرژانتین با درخشش لیونل مسی موفق شد در فینال جام جهانی فرانسه را در ضربات پنالتی 4 بر 2 شکست دهد و برای سومین بار قهرمان این رقابت ها شود. . لیونل مسی، نویسنده هفت گل و سه پاس گل، بهترین بازیکن جام انتخاب شد. امروزه بسیاری مسی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می دانند.

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا از قهرمانی لیونل مسی در جام جهانی آرژانتین تمجید کرد و او را بهترین بازیکن جام نامید.

لاپورتا: عدالت تاریخی برای مسی اجرا شد