لاپورتا: مطمئن باشید بارسا قهرمان لالیگا خواهد شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا این روزها در اوج به سر می برد و به خصوص پس از پیروزی 0-4 مقابل رئال مادرید، در بهترین فرم خود در فصول اخیر به سر می برد. بارسا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا رسیده و شانس اول پیروزی را دارد اما در لالیگا با یک بازی کمتر با رئال 12 امتیاز فاصله دارد. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه اما به قهرمانی این تیم اعتقاد دارد.

لاپورتا در مصاحبه ای با تلویزیون ملی اسپانیا در مورد شانس بارسا برای قهرمانی در لالیگا صحبت کرد:من متقاعد شده‌ام که می‌توانیم لالیگا را ببریم و فراتر از آن، همین کار را انجام خواهیم داد. خیلی ساده است، ما در بهترین حالت به پایان فصل رسیده‌ایم و تیم بسیار قوی‌ای داریم. ژاوی ایده‌های روشنی دارد و پاسخ می‌دهد. خوب در تیم، با سبکی که همیشه مورد علاقه ما بوده، توانستیم به روزهای خوب خود برگردیم و اکنون بیش از هر زمان دیگری به پیروزی خوشبین هستیم. می دانم که کار آسانی نیست و کار بزرگی خواهد بود. چالش، اما پیروزی ممکن است. ما باید در بازی بعدی مقابل سویا پیروز شویم و ببینیم رئال مقابل سلتا چه خواهد کرد. “من به هیچ تیمی بی احترامی نمی کنم و برای آنها احترام خاصی قائل هستم. اگر همه بازی‌های آینده را ببریم، قهرمان می‌شویم.”


سرویس خبر شماره: 1817705 |
13 تیر 1401 ساعت 15:10 |
3,497 امتیاز خبر|

1نظرات

انتخاب ژاوی بهترین تصمیم بود

رئیس بارسلونا با اطمینان در مورد قهرمانی تیمش در لالیگا صحبت کرده است.

انتخاب ژاوی: از زمانی که در انتخابات پیروز شدم، این بهترین تصمیم من برای باشگاه است. بدیهی است که بهتر بود ژاوی را زودتر به عنوان مربی انتخاب می کردم، اما باور کنید شرایط پیچیده تر از حد انتظار بود.

جذب ارلینگ هلند:“باید یک بار دیگر تاکید کنم که هرگز بازیکنی را جلوتر از باشگاه قرار نخواهم داد. خریدی انجام نمی دهیم که وضعیت اقتصادی باشگاه را تضعیف کند و باشگاه را در معرض خطر قرار دهد.” هدف ما تقویت هر چه بیشتر تیم است. ممکن است، اما من نام بازیکنی را نمی‌آورم زیرا قیمت او را افزایش می‌دهد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی