لاپورتا: پرز انتظار چنین شکستی را در ال کلاسیکو نداشت

در حال حاضر هیچ خبری در مورد تمایل دمبله برای ماندن در بارسا نداریم. من دوست ندارم فرضی صحبت کنم، اما می توانم بگویم ما آدم هایی هستیم که باید با آنها صحبت کنیم. دمبله و ایجنتش این را می دانند. فکر می‌کنم بحث‌هایی وجود خواهد داشت.»

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.


سرویس خبر شماره: 1816865 |
06 فروردين 1401 ساعت 20:26 |
12,197 امتیاز خبر|

5نظرات

پیروزی 4 گلی مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو: “فلورنتینو پرز در ال کلاسیکو متعجب به نظر می رسید. او انتظارش را نداشت. آنها ذهنیت پیروزی و تاکتیک های برتر بارسا را ​​تحت رهبری ژاوی داشتند. و تیم از نظر بدنی بسیار آماده بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از فصل گذشته، کومان از من پرسید: «من مربی شما هستم؟ من پاسخ دادم که جام را بردیم، اما از نحوه بازی ما خوشم نمی آید. سیستم رو عوض کردی حالا شاید به خاطر بازیکنانی که داشت تغییرش داد. به او گفتم که به یک جلسه طوفان فکری نیاز دارم.»

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا پس از روزهای سختی که در ابتدای فصل پشت سر گذاشت حالا به ساحل آرامش رسیده است. اخراج رونالد کومان و عملکرد ژاوی هرناندز شرایط را برای تیم کاتالانی به طور قابل توجهی تغییر داده است و اوج کار بلوگرانا در هفته های اخیر پیروزی مقابل رئال مادرید با چهار گل در ال کلاسیکو بوده است.

بارسلونا در تلاش برای جذب صلاح، امباپه یا هلند است: “در حال حاضر مهاجمان خوبی داریم. اوبا… ممفیس… یا آنسو فاتی را داریم که هنوز نمی تواند بازی کند. به همین دلیل هدف ما رقابت برای لالیگا است. تا زمانی که در اولین فصل حضورم در بارسلونا بازگشت بزرگی رخ داد، اما در نهایت نتوانستیم لیگ را ببریم، امیدوارم این فصل با قهرمانی در لیگ به پایان برسد.”

خوان لاپورتا امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد. رئیس بارسلونا درباره انتخاب ژاوی و جدایی رونالد کومان گفت: “ما از زمان انتخابات تماس مستقیم و قوی با ژاوی داشتیم. من همیشه به او می گفتم که خواهیم دید چه اتفاقی می افتد و بالاخره زمان او فرا خواهد رسید.” او آماده بود و گفت بله.

آینده عثمان دمبله: “دمبله پسر خوبی است. او از زمانی که اینجا هستیم برای ما مشکلی ایجاد نکرده است. ژاوی تصمیم گرفته به او تکیه کند زیرا می تواند در زمین تفاوت ایجاد کند. حالا اگر می خواهد بماند. ، باید دستمزدش را بدهد، فصل بعد تطبیق می کنیم.