لاپورتا گفت چلسی به دنبال دی یونگ است؟

این در حالی است که منچستریونایتد در ماه های اخیر برای خرید هافبک هلندی تلاش کرده است. با این حال هنوز توافقی بین دو تیم صورت نگرفته است و گفته می شود دی یانگ شخصا تمایلی به بازی برای شیاطین سرخ ندارد.

خوان لاپورتا که در تور آمریکا با بارسا حضور دارد، در مصاحبه ای با ESPN گفت: “فرانکی بازیکن ما است و ما او را خیلی دوست داریم. ما برای او پیشنهادهایی داشتیم اما تا همین اواخر آنها را نپذیرفتیم. می خواهیم صحبت کنیم. به فرانکی.” و بیایید بفهمیم او دقیقا چه می گوید. هدف این است که شرایط را کاملاً روشن کنیم.”

برخی از رسانه ها سخنان لاپورتا را تفسیر کردند و مدعی شدند که او با گفتن “پیشنهاد” نشان داد که به جز منچستریونایتد، حداقل یک باشگاه دیگر برای دی یونگ پیشنهاد داده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اظهارات اخیر در مصاحبه با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، رسانه ها را به این نتیجه رساند که او ناخواسته اشاره کرده است که باشگاه چلسی برای جذب فرانکی دی جون به بارسا پیشنهاد داده است.

از سوی دیگر با توجه به اینکه دو هافبک مهم چلسی یعنی انگولو کانته و جورجینیو در سال پایانی قرارداد خود قرار دارند، آبی پوشان لندنی نگران از دست دادن کیفیت خط دفاعی خود در صورت باخت هستند. این دو ستاره حضور دی یونگ در خط هافبک چلسی می تواند بخش مهمی از این مشکل را حل کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اظهارات اخیر خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، می تواند به این معنا باشد که باشگاه چلسی برای خرید فرانکی دی یونگ به بارسا پیشنهاد داده است.


سرویس خبر شماره: 1835100
آگوست 2, 1401 @ 7:55 ب.ظ
1.1 هزار |

0نقطه نظر