لباس تیم ملی غنا در خانه ترک شد

تیم ملی غنا در این فصل با لباس پوما به میدان می رود. این شرکت از ساده ترین طرح ممکن برای اولین پیراهن غنا با تاکید بر رنگ سفید استفاده کرد. از ستاره پرچم در لباس ها استفاده شده و تصویر پرچم روی سرآستین ها دیده می شود. پوما نتوانست برای لباس دوم غنا خودداری کند و ما در مورد سادگی صحبت نمی کنیم. طراحی کیت دوم غنا بر اساس الگوی عجیب و نه چندان جالب پوما ساخته شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از این گاف بزرگ، فدراسیون فوتبال غنا قصد دارد لباس ها را از طریق پست دریافت کند. در چنین شرایطی بیم آن می رود که لباس های آنها قبل از بازی با پرتغال در دور اول مرحله گروهی به قطر برسد و اوضاع فاجعه بار شود. فدراسیون فوتبال غنا برای اطمینان از اینکه لباس های مورد نظر به هر ترتیبی به دست اعضای تیم می رسد، به طور همزمان راه های احتمالی دریافت لباس های باقی مانده را آزمایش و ارزیابی می کند.


سرویس خبر شماره: 1853744
25 نوامبر 1401 ساعت 03:00
576 امتیاز خبر

0نقطه نظر

در یک اتفاق جالب و باورنکردنی

اعضای تیم ملی غنا با ورود به قطر متوجه شدند لباس های خود را فراموش کرده اند! آنها در کمال ناباوری بدون لباسی که قرار است در جام جهانی 2022 بپوشند کشورشان را به مقصد قطر ترک کردند و حالا دست در دست هم پست شده اند تا قبل از شروع جام آن لباس ها را به دستشان برسانند. البته هنوز مشخص نیست چه زمانی و چگونه این اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شمارش معکوس برای شروع جام جهانی آغاز شده است و کمتر از یک هفته مانده به این مسابقات، 32 تیم راهی قطر هستند. در این میان یکی از این تیم ها پس از ورود به کشور میزبان با اتفاقی عجیب و غیرعادی مواجه شد.

در اتفاقی عجیب و بی سابقه اعضای یکی از تیم های شرکت کننده در جام جهانی قطر فراموش کردند لباس های خود را به قطر بیاورند.

لباس تیم ملی غنا در خانه ترک شد