لباس فصل آینده منچستریونایتد فاش شد (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد با وجود نتایج ضعیف در سال های اخیر همچنان یکی از پرطرفدارترین تیم های فوتبال جهان محسوب می شود و هر ساله لباس فصل جدید این باشگاه در سراسر جهان مورد استقبال قرار می گیرد. امسال منچستریونایتد از لباس جنجالی و چشم نواز خود رونمایی کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.


سرویس خبر شماره: 1832569
17 تیر 1401 ساعت 11:46 |
2.7 هزار |

3نقطه نظر

لباس اول منچستریونایتد برای فصل آینده رونمایی شد.

یقه این لباس به شکلی متفاوت و سنتی طراحی شده است و طرح خاصی روی این یقه به چشم می خورد که رنگ و بوی جدیدی به پیراهن شیاطین سرخ برای فصل آینده بخشیده است. یقه های این سبک در لباس های قدیمی منچستریونایتد یادآور بازیکنان افسانه ای با شماره هفت است. ستارگانی مانند جورج بست، دیوید بکهام، اریک کانتونا، کریستیانو رونالدو، برایان رابسون و الا تون.

پیراهن جدید همچنین با مواد 100% بازیافتی ساخته شده است و نشان دهنده آخرین نوآوری آدیداس در تنظیم دمای بدن بازیکن است. گردش هوا و ایجاد حس خنکی به بازیکنان کمک می کند تا در طول بازی آرامش داشته باشند و احساس اعتماد به نفس داشته باشند. باز هم به روش سنتی، این لباس یک دکمه دارد و سه راه راه معمول آدیداس روی شانه بازیکنان دیده می شود. به نظر می رسد این طرح با استقبال هواداران یونایتد مواجه شده است و آنها امیدوارند این تیم در فصل جدید با این لباس بدرخشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی