لبخند بر چهره پرافتخارترین ستاره لیگ برتر (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1897805
آوریل 07, 1402 در 23:33
6.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

فرناندز دوباره برای مورایس در دسترس است.

فرناندز در بازی مقابل گل گهر بار دیگر کیفیت خود را در برتری 4-1 شاگردان مورایس به عنوان جهان نشان داد، اما در بازی بعدی مقابل باشگاه فوتبال خوزستان که سپاهان با غیبت 4 بازیکن اصلی خود مواجه شد، مصدوم شد. خیلی زود و در دقیقه 30 زمین را ترک کرد
این بازیکن که علاقه چندانی به ارتباط با ایرانی ها نشان نمی دهد و در تمرینات سپاهان اغلب در کنار بازیکنان خارجی دیده می شود، حالا پس از 6 بازی و در شرایطی که 6 بازیکن سپاهان در تمرینات حضور دارند، آماده بازگشت به این تیم است. . حضور دارد، به احتمال بسیار زیاد یک بار دیگر و برای هفتمین بار این فرصت را پیدا می کند که در ترکیب اصلی گلدن پوشان اصفهانی مقابل صنعت نفت آبادان قرار گیرد. دیداری که با توجه به احتمال نیمکت نشینی 6 بازیکن تیم ملی سپاهان، مورایس روی توانایی های او حساب ویژه ای باز خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “ورزش”، فرناندز به عنوان یکی از استعدادهای مطرح باشگاه بنفیکا پیش از عزیمت به سپاهان در آستانه تولد 38 سالگی این فرصت را پیدا کرد تا در تیم های مطرحی مانند والنسیا، اورتون، بشیکتاش و لوکوموتیو مسکو بازی کند.
قبل از جذب فرناندز البته انتقاداتی هم درباره سن این هافبک باتجربه وجود داشت اما کیفیت بالای این بازیکن باعث شد این نقطه ضعفی که در جریان بازی ها به وضوح دیده می شد، دیده نشود.
ستاره پرتغالی سپاهان که یکی از خریدهای مورایس محسوب می شود، به سرعت به جمع یازدهم ابتدایی رسید اما در بازی هفته پنجم مقابل ذوب آهن در فولادشهر دچار مصدومیت شد و با وجود اینکه در هفته نهم مقابل نفت دقایقی بازی کرد. آبادان بار دیگر برای مورایس در دسترس نبود و رفت و تنها شرایط بازی برگشت را در مقابل نساجی مازندرانی که در اولین فصل موفق به گلزنی به آنها شده بود فراهم کرد.

1836151