لبخند جهانبخش به دراشش در لیگ اروپا (تصویر)

ستاره ایرانی فاینورد که به غیر از دیدار ششم مرحله گروهی، در چهار بازی دیگر در ترکیب قرار گرفت و در بازی رفت مقابل لاتزیو نیز به عنوان یار تعویضی به میدان رفت، موفق شد دو گل به ثمر برساند. مقابل اشتورم گراتس اتریش و امیدوارم امشب سومین گل خود در لیگ اروپا را نیز مقابل شاختار دونتسک به ثمر برساند.

1830185

ستاره ایرانی فاینورد به دنبال تکرار حضور چشمگیر خود برای این تیم در لیگ اروپا است.

لبخند جهانبخش به دراشش در لیگ اروپا (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1894726
18 مارس 1401 در 01:36
7.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

ستاره ایرانی فاینورد که در سفر به اوکراین با روحیه بالایی مقابل دوربین باشگاه فاینورد ظاهر شد، در چهار بازی اخیر لیگ اردیویسه و جام حذفی هلند حضور ثابتی داشته و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و می خواهد ادامه همین روند امشب در لیگ ادامه دارد اروپا مقابل شاختار دونتسک ادامه دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا جهانبخش در آخرین بازی تیم فاینورد در لیگ اروپا در حالی که در مرحله گروهی مقابل لاتزیو ایتالیا قرار داشت روی نیمکت حضور داشت و فرصت بازی پیدا نکرد اما امشب (پنجشنبه) که به مصاف هم رفتند. شاختار دونتسک در اولین بازی خود در مرحله حذفی شانس زیادی برای حضور در ترکیب دارد.

تیم فوتبال فاینورد که با هشت امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به میدلند دانمارک، لاتزیو و استورم گراتس در صدر گروه F لیگ اروپا قرار گرفت و مستقیماً راهی مرحله حذفی شد، امشب ساعت 11:30 صبح دونتسک اوکراین در شاختار به مصاف هم خواهد رفت. ، و جهانبخش امیدوار است برای پنجمین بازی متوالی در ترکیب تیمش باشد.