لبخند دروازه بان های تیم ملی به کیروش دروازه بان عصبانی


سرویس خبر شماره: 1852125
15 نوامبر 1401 ساعت 13:23 |
3.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی، پیام نزاز و محمدرضا اخباری 4 دروازه بان حاضر در تمرین تیم ملی با دیدن رحمتی به سمت او رفتند و با دروازه بان سابق تیم ملی گفت و گو کردند. رحمتی به عنوان یکی از این متولیان عکسی خاطره انگیز با آنها گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میهمان ویژه تمرین صبح یکشنبه تیم ملی فوتبال، سید مهدی رحمتی، دروازه بان سابق تیم ملی و سرمربی فعلی آلومینیوم آراک بود. گلر قبل از جام جهانی 2014 که ملی پوش بود به دلیل اختلافاتی با کارلوس کی روش درگیر شد و دوباره از سوی این مربی دعوت نشد.

مهدی رحمتی در اردوی تیم ملی تعامل گرمی با دروازه بان ها داشت.

لبخند دروازه بان های تیم ملی به کیروش دروازه بان عصبانی

اتفاق جالب دیگر دیدار رحمتی و حسینی در حاشیه تمرین بود. این دو دروازه بان که چندین سال رقیب استقلال بودند حالا در شرایطی که رحمتی به عنوان سرمربی در فوتبال حضور دارد و حسینی به عنوان کاپیتان استقلال شانس زیادی برای حضور در جام جهانی فوتبال دارد. ، با هم برای دقایقی خاطرات قبلی را زنده کردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حالا 10 سال پس از آن اتفاقات، او با کارلوس کی روش ملاقات کرده و نشان داده که به سردرگمی پایان داده است. اتفاق ویژه حضور رحمتی دیدار او با دروازه بانان تیم ملی بود.

دروازه بان و کاپیتان سابق استقلال که در چندین بازی پیراهن این تیم را بر تن کرده بود، می توانست حداقل در یک جام جهانی پیراهن شماره یک ایران را بر تن کند اما به دست او افتاد و به دلیل اختلاف با کی روش نپذیرفت.