لبخند مسی به شایعه بحث کاپیتانی

ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن با وجود رسوایی های اخیر با روحیه خوبی در تمرین تیمش حاضر شد.

لبخند مسی به شایعه بحث کاپیتانی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازیکنان تیم پاری سن ژرمن در سرمای سرد پاریس تمرین کردند. در تمرین امروز لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه پیراهن آستین بلند، یقه، کلاه و دستکش به تن کردند.

چند بازیکن پاریسی در بازی قبلی (جام حذفی) استراحت کردند و اکنون آماده حمایت از تیم خود در لیگ 1 هستند. تیم پاریسی روز یکشنبه در پارک دو پرنس پذیرای رن است. لئو مسی نیز از جمله بازیکنانی بود که مقابل Pays de Castle (7-0) به میدان نرفت. امباپه در این دیدار کاپیتان این تیم بود که واکنش های بسیاری را برانگیخت. در این بین صحبت هایی مبنی بر اینکه مسی فرصتی برای بستن بازوبند کاپیتانی پی اس جی نخواهد داشت، شنیده می شود.

1795649

در بین بازیکنان پاریس افرادی هستند که آنقدر پوشیده بودند که حتی صورتشان دیده نمی شد. در این بین چهره های خندان مانند لیونل مسی بودند که با روحیه بالا می دانستند که روحیه خوبی دارند تا بار دیگر تیم باشگاهی خود را همراهی کنند. بدون توجه به بحث اخیر کاپیتانی، او با پاریسی ها تمرین کرد و انگیزه زیادی از خود نشان داد.

1795647

با باخت پاریس در هفته گذشته و کاهش فاصله امتیازی با تیم دوم به سه، آنها اکنون رهبری خود را در خطر می بینند. در چنین شرایطی این تیم برای درخشش به همه ستاره هایش نیاز دارد و خیلی ها منتظر واکنش مسی به ماجرای کاپیتانی های اخیر بودند اما به نظر می رسد او در پاریس با وجود این رسوایی ها حالش خوب است و به ادامه فوتبال خوبش فکر می کند. روزها.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1867131
08 فوریه 1401 در 00:14
22.7 هزار |

5نقطه نظر

در تمرینی که با چهره های زمستانی برگزار شد