لبرون جیمز امیدوار است برای هفته آخر فصل بازگردد

– مارک استاین (@TheSteinLine) 23 مارس 2023

حالا نگاه نکنید، اما لیکرز فقط یک بازی و نیم با رتبه ششم پلی‌آف فاصله دارد که به آنها اجازه می‌دهد به طور کامل از مسابقات پلی‌این اجتناب کنند.



https://sportslens.com/news/lebron-james-hopes-to-return-to-lakers-during-final-week-of-season/ منبع:

به همین دلیل است که بازگشت احتمالی لبرون جیمز برای لیکرز در آخرین بخش فصل عادی بسیار مهم است. هر بازی در آن هفته پایانی مهم خواهد بود، و آنها در 4 فینال رقابت سختی خواهند داشت که همگی در برابر امیدهای پلی آف کنفرانس غرب خواهند بود. آنها برای بازی با جاز و کلیپرز در شب‌های پشت سر هم سفر می‌کنند و پس از آن بازی‌های خانگی مقابل سانز و جاز برای پایان سال انجام می‌شوند.

به گفته منابع به ESPN، خوش‌بینی فزاینده‌ای وجود دارد که لبرون جیمز، ستاره لس‌آنجلس لیکرز می‌تواند برای انجام چند بازی در هفته آخر فصل عادی بازگردد. جیمز از زمان مصدومیت تاندون پای راست در 26 فوریه از میادین دور بوده است.

سال سختی برای لس آنجلس لیکرز و بازیکن ستاره آنها لبرون جیمز بوده است، اما ممکن است نوری در انتهای تونل وجود داشته باشد، هرچند کم نور.

این برای لیکرز بسیار سودمند خواهد بود. آنها در مسابقه پلی آف کنفرانس غرب زنده هستند، اما در حال حاضر در سمت اشتباهی از حباب فشرده قرار دارند که انتهای جدول رده بندی است.