لبرون جیمز قرارداد 2 ساله جدید با 104 میلیون دلار را با لیکرز امضا کرد

لبرون جیمز تنها چند روز پس از اینکه پسرش برونی جیمز به لیگ دعوت شد، با لیکرز به ارزش 104 میلیون دلار تمدید دو ساله قرارداد.

لبرون جیمز با قرارداد جدید لیکرز موافقت کرد

شکی نیست که لبرون جیمز یکی از تاثیرگذارترین میراث های تاریخ NBA را دارد و او به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین هایی که تا به حال در این ورزش بازی کرده است در نظر گرفته می شود.

این هفته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه جیمز قراردادی 2 ساله جدید با لیکرز به ارزش 104 میلیون دلار امضا کرده است که این بازیکن 39 ساله را به 23 سال در لیگ رسانده است که تا به حال حرفه ای فوق العاده بوده است.

جیمز با کهولت سن هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت خود نشان نمی‌دهد و فصل گذشته برای بیستمین بار در تیم ستارگان انتخاب شد که شامل 13 تیم اصلی بود.

بهترین امتیاز آور تمام دوران NBA همچنان در هر بازی اعداد ثابتی را به دست می آورد و جیمز در بیست و یکمین سال حضورش در لیگ میانگین 28.9 امتیاز در هر بازی، 8.3 ریباند و 6.8 پاس منجر به گل را به دست آورد.

لبرون امیدوار است که آخرین تمدید قراردادش بتواند آخرین قهرمانی را برای او به ارمغان بیاورد تا دوران حرفه ای باورنکردنی را به پایان برساند، زیرا این بازیکن 39 ساله پنجمین عنوان و دومین قهرمانی خود را در لس آنجلس به دست می آورد.

لبرون جیمز با بیش از 20 سال تجربه در NBA تقریباً به همه چیز در لیگ دست یافته است، از جمله اکنون حتی بازی با پسرش.

برونی جیمز توسط لیکرز به عنوان پنجاه و پنجمین انتخاب کلی در درفت NBA 2024 انتخاب شد و جیمز اولین زوج پدر و پسری خواهند بود که از فصل آینده با هم بازی می کنند.

به نظر می رسد دوران حضور لبرون در لیگ ممکن است در چند سال آینده پس از بازی با پسرش به پایان برسد، که آخرین نقطه عطفی بود که او برای رسیدن به آن در NBA ناامید بود.



https://sportslens.com/news/lebron-james-signs-new-2-year-104million-contract-with-the-lakers/ منبع: