لحظه ای که می توانست نتیجه دربی را تغییر دهد

تیم فوتبال امید لطیفی پدیده مس رفسنجان در این فصل فرصت خوبی برای زدن گل سوم تیمش در دربی کرمان داشت.

لحظه ای که می توانست نتیجه دربی را تغییر دهد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار گل گهر و مس رفسنجان در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان یکی از بهترین بازی های هفته هفدهم لیگ برتر بود که در پایان شاگردان ربیعی با برتری 2 بر صفر به پایان رسید. گل دقیقه 4+90 برای کسب یک امتیاز از این بازی حساس.
اولین گل آبی ها سیرجانی با پنالتی دقیقه 53 امین قاسمی نژاد به ثمر رسید اما قبل از اینکه بازی با ضربه سر سهرابیان در ثانیه های پایانی به تساوی برسد، امید لطیفی که در دقیقه 66 جای محمد محبی را گرفت، وارد زمین شد. این شانس را داشت که در دقیقه 73 برتری تیمش را دوبرابر کند و گل سوم مس را وارد دروازه فروزان کند، اما با اینکه توپ را به خوبی در اختیار داشت، ضربه نهایی آنقدر دقیق نبود که این موقعیت ویژه را از دست بدهد.

1796053


سرویس خبر شماره: 1867337
فوریه 08, 1401 در 09:05 ب.ظ
6.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

با این حال امید لطیفی یکی از پدیده های مس رفسنجان است که در پیش فصل با نمایش های فوق العاده محمد ربیعی را امیدوار کرد اما این مربی در اولین فصل به منشا زمان بیشتری داد و در حالی که از نیجریه ای ناامید شده بود. مهاجم 23 ساله خود به دیدار مهاجم 23 ساله خود رفت و این بازیکن با دو گل پیکان و نساجی پاسخ اعتماد او را داد.
لطیفی در این فصل 14 بار با پیراهن مس رفسنجان به میدان رفته است و با نمایش هایی که از خود به نمایش گذاشته به احتمال زیاد در نیم فصل فرصت های بیشتری از کادرفنی خواهد گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی