لحظه به لحظه با قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

شاید جذاب ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی، دیدار رئال مادرید و پاری سن ژرمن باشد. جایی که تیم فرانسه با یک گل بازی را واگذار کرد و در بازی برگشت از پرافتخارترین تیم اروپا پیش افتاد اما لوس بلانکوس با هت تریک کریم بنزما بازگشت بزرگی را رقم زد.

به جز رئال مادرید، چلسی، بنفیکا، بایرن مونیخ، لیورپول، ویارئال، اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی نیز با شکست حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند. سرانجام ساعت 14:30 امروز انتظار به پایان می رسد و تیم های حاضر در این مرحله حریفان خود را می شناسند.

رئال مادرید همیشه مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بوده و رفتار آنها با هر تیم انگلیسی می تواند بسیار جذاب باشد. ضمن اینکه تقابل تیم های اسپانیایی با بایرن مونیخ یک بازی کلاسیک در اروپا است و این تساوی می تواند عالی باشد.

چلسی
بنفیکا
رئال مادرید
بایرن مونیخ
لیورپول
ویارئال
اتلتیکو مادرید
شهر منچستر

هر یک از سه تیم انگلیسی یعنی منچسترسیتی، چلسی و لیورپول مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان این فصل هستند. برخورد خود آنها با یکدیگر بسیار جذاب خواهد بود. ضمن اینکه تساوی احتمالی هر یک از این سه تیم مقابل رئال مادرید، بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید می تواند برای هواداران فوتبال فوق العاده باشد.

یکی از تساوی های قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا همیشه انتظار هواداران از دیدارهای احتمالی بوده است. با توجه به تیم های حاضر، تقابل رئال مادرید با یکی از تیم های انگلیسی می تواند بسیار جذاب باشد. بایرن مونیخ نیز تیم دیگری است که رویارویی با تیم های انگلیسی یا رئال مادرید می تواند به رقابت های بزرگی منجر شود.


سرویس خبر شماره: 1815879 |
27 مارس 1400 ساعت 14:17 |
21,463 امتیاز خبر|

7نظرات

اوج هیجان فوتبال اروپا

تیم های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساعت 14:30 امروز برگزار می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ قهرمانان اروپا رفته رفته به جذاب ترین و پایانی ترین قسمت های خود نزدیک می شود. با تمام اتفاقات فوق العاده ای که در مرحله یک هشتم نهایی رخ داد، این مرحله به پایان رسید و تیم های حاضر در 8 تیم نهایی مسابقات مشخص شدند.

بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید دیگر تیم هایی هستند که قدرت زیادی دارند. تقابل بایرن مونیخ با هر تیم انگلیسی و البته رئال مادرید می تواند هر فوتبالدوستی را راضی کند. همین را می توان در مورد اتلتیکو مادرید نیز گفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی