لحظه هایی که سپاهانی و مورایس به یاد نمی آورند!


سرویس خبر شماره: 2051650
9 جولای 1403 ساعت 14:09 |
2.2 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

خنده از ته دل؛

سپاهان اگرچه آن فصل را با قهرمانی در جام حذفی به پایان رساند اما انتظارات بیشتری از خود داشت.

لحظه هایی که سپاهانی و مورایس به یاد نمی آورند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین فصل مورائیس در سپاهان خیلی خوب پیش رفت. اگرچه این مربی پرتغالی در نیم فصل به خصوص در 6 هفته ابتدایی امتیازات مهمی را از دست داد و در هفته ماقبل آخر مسابقات در ورزشگاه انقلاب کرج با یک گل مغلوب پیکان شد اما در نیم فصل دوم فصلی که یک نسخه رویایی از طلای پوشان را دید. توانستیم نتایج درخشانی کسب کنیم.

سپاهان در دور دوم لیگ بیست و دوم استقلال اصفهان و پرسپولیس تهران را شکست داد و تنها شکست مقابل تراکتور و دو تساوی مقابل آلومینیوم و ملوان در کارنامه این تیم به ثبت رسید. او در تمام مسابقات خود با 2 امتیاز بیشتر عنوان قهرمانی را به دست آورد. نسبت به رقیب خود از اصفهانی.

در آن زمان سپاهان شرایط مساعدی داشت و همه این تیم را مدعی اول قهرمانی لیگ بیست و سوم می دانستند. اتفاقی که در ابتدای فصل گذشته افتاد نیز همین موضوع را تایید می کرد اما پس از باخت به آلومینیوم سپاهان دچار بحران شدند و به طرز عجیب و باورنکردنی 5 شکست متوالی در لیگ برتر داشتند.

پس از پشت سر گذاشتن چند ماهه پرتلاطم و پرتلاطم در شرایطی که طلایی پوشان اصفهانی از صدر جدول فاصله داشتند و شانس قهرمانی آنها از دست رفته بود، بار دیگر شاهد صعود مورایس و تیمش بودیم که در نهایت منجر به این شد. پیروزی این تیم در جام حذفی

2048672
2048673
2048674

اما جام حذفی جام حذفی رضایت مورایس، بازیکنان سپاهان و همچنین هواداران این تیم سابق فوتبال ایران را جلب نکرد. در این بین اتفاقات خاصی باعث شده که مورایس برخلاف فصل گذشته اصلا از حضورش در ایران خرسند نباشد و بارها در مصاحبه هایش به وضوح این موضوع را مطرح کرده است.

تصاویری که از مورایس می بیند سه تصویر از زمستان فصل اول حضور این مربی در ایران است. جایی که او همیشه حال و هوای خوبی داشت و به هر سوالی جواب طولانی می داد اما از اواسط فصل بیست و دوم این حس را از موریس ندیدیم و حالا با وجود اصرار مسئولان باشگاه اصفهانی برای حفظ این مربی، مورایس. برای جدایی تلاش می کند و انتخاب تیم دیگری است.

شاید بازگشت مورائیس به سپاهان که هنوز به طور قطعی مشخص نشده است بتواند در فصل آینده بازی را تغییر دهد، اما اگر این مربی سرشناس در ایران به دوران حرفه ای خود پایان دهد، سال 2024-2023 خاطرات خوبی برای او به یادگار خواهد گذاشت. زمینه کار مرتبط نخواهد بود. اما در این بین او در ایران ازدواج کرد و این روزها در پرتغال به همراه همسر ایرانی اش سعی دارد تا حدودی از فشاری که در طول فصل متحمل شده بود بکاهد.

عکس های یاسر جمالی

مجله اخبار فوتبال داخلی