لذت عجیب شاگردان یحیی در شش بازی اخیر

شاید شنیده باشید که سرمربی قبل از بازی ویژه ستاره ای را نیمکت نشین کرد تا محروم نشود، اما بازی با ترکیب کامل در آستانه محرومیت، هیجان پرسپولیس بود!

لذت عجیب شاگردان یحیی در شش بازی اخیر

حالا عملیات نجات بازیکنان پرسپولیس از محرومیت به پایان رسیده و آن زمان است مهدی مهدی پور از تیم رقیب به دلیل دو کارت در حذف باید یکی از مهمترین بازی های تاریخ دربی پایتخت باشد. از جایگاه تماشا کنید



مجله اخبار فوتبال داخلی

نکته جالب اینجاست که وقتی خبرنگاران از کادرفنی پرسپولیس درباره احتمال محرومیت تعداد زیادی از بازیکنان سوال کردند، همگی متفق القول بودند که نگران این موضوع نیستند و اگر بازیکنان تمرکز داشته باشند، امتیازی دریافت نمی کنند. کارت البته این شرایط خاص باعث نشده بود که هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس در طول بازی چندین هفته دچار تنش ها و دعواهای غیرضروری شوند و حتی در جنجالی ترین صحنه ها مانند پنالتی هایی که در نیمه نهایی به او زدند، هیچ یک بازیکنان پرسپولیس اعتراض کردند و به خشونت برخورد کردند و با داور دعوا نکردند.

سوت علی صفایی در پایان دیدار پرسپولیس و هوادار علاوه بر صعود قرمزها نشان داد که این تیم بدون تلفات به دربی رسیده است. تیمی که در یک بازی پر ماجرا و پر ماجرا دو پنالتی به هواداران داد اما محروم نشد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس در دیدار هفته بیست و ششم با مس کرمان خطر محرومیت از بسیاری از ستاره های خود را بیش از هر زمان دیگری احساس کرد. این تیم در شرایطی به کرمان سفر کرد که هفته بعد با یکی از حساس ترین دربی های تاریخ روبرو بود و نمی خواست تلفاتی از دست بدهد.


سرویس خبر شماره: 1940092
05 خرداد 1402 ساعت 22:13 |
6.7 هزار |

1نقطه نظر

اولین استخدام پرسپولیسی ها تا دربی سوم;

این شرایط سخت قرمزها در هفته های گذشته در صورت تعلیق همزمان چند ستاره می توانست باعث دور شدن قرمزپوشان از مسیر قهرمانی شود اما پرسپولیسی ها در هر کدام با دقت و احتیاط خاصی وارد زمین شدند. دیداری که باعث شد با وجود تعداد زیاد بازیکنان آستانه به پیروزی برسند و فقط میلاد سرلک که در دربی کارت گرفته بود یک جلسه محروم شد.

اما کارت مرتضی پورعلیگنجی در بازی با مس کرمان باعث شد تا پرسپولیس با یازده بازیکن در خطر محرومیت از بازی بعدی مقابل پیکان به میدان برود! علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک، گئورگی گلسیانی، علی نعمتی، وحدت حنان اف، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، وحید امیری، مهدی ترابی، مرتضی پورعلیگنجی و محمد عمری لیست بلندبالایی متشکل از سه یا دو بازیکن پرسپولیس بود که در هفته های گذشته طعم محرومیت را چشیدند، اما فقط یک بازیکن محروم شد و بقیه به طرز معجزه آسایی از محرومیت نجات یافتند.

1880042
سروش با ۶ کارت خشن ترین بازیکن پرسپولیس است. اما او در هفته های پس از دستگیری هیچ کارت زردی دریافت نکرد.

قرارداد لیگ برتر برای پرسپولیس هفته گذشته با قهرمانی بسته شد و در شرایطی که این تیم هیچ بازیکن محرومی نداشت و با ترکیبی کامل و آماده با شکست 4 بر صفر در روز پایانی استرسی به هوادارانش وارد نکرد و امتیازات را بالا برد. جام قهرمانی اما این چالش محروم نشدن قرمزها را متوقف نکرد و در جام حذفی نیز با همین وضعیت روبرو شدند.

1880040

با این حال قرمزها قبل از دربی در شرایطی به مصاف مس کرمان رفتند که ده بازیکن در خطر محرومیت بودند اما بدون محرومیت و مصدومیت خود را به شهرورد رساندند تا جایی که یحیی مجبور شد نام این دو ستاره را به صدا درآورد. از تیمش سیامک نعمتی و شیخ دیابات قلم قرمز می کشند.

پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در شرایطی به مصاف هواداران رفت که 8 بازیکن این تیم در خطر محرومیت از فینال و دربی احتمالی قرار داشتند. علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک و سینا اسدبیگی، دانیال اسماعیلی فر، مرتضی پورعلیگنجی، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر و سعید صادقی بازیکنان تک کارتی پرسپولیس در جام حذفی بودند که پس از شکست هواداران در هراس از رسیدن به دیدار فینال مقابل استقلال بودند.

جالب اینجاست که یحیی گل محمدی در هر بازی هر چقدر هم که بازی بعدی حساس و سخت بود، تیمش را با بازیکنان موجود به میدان می‌فرستاد و فقط به پیروزی در همان روز فکر می‌کرد. همین موضوع باعث شده بود قرمزها بازی به بازی لشکر را تا مرز محرومیت ببرند.