لذت کاپیتان انگلیسی: حرکات موزون در رختکن

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تاتنهام شب گذشته در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف مارسی رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 مقابل این تیم به برتری برسد.
این دیدار بسیار حساس بود و هر دو تیم شانس صعود به مرحله بعد را داشتند اما در نهایت این تاتنهام بود که توانست سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند و راهی مرحله اول و هشتم لیگ قهرمانان اروپا شود. رهبر.
این پیروزی زمانی حاصل شد که گل پیروزی شاگردان آنتونیو کونته توسط پیر امیل هویبرگ در دقیقه 95 این دیدار به ثمر رسید و این بار کمک داور ویدیویی بر خلاف بازی قبلی مقابل اسپورتینگ که هری کین دروازه حریف را باز کرده بود. گل در همان دقیقه این بار منکر گل نشد تا شاهد شادی دیوانه وار بازیکنان و کادر فنی این تیم باشیم.

هری کین ستاره تاتنهام از صعود این تیم در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال شد و این خوشحالی را در رختکن تیمش به نمایش گذاشت.

لذت کاپیتان انگلیسی: حرکات موزون در رختکن


سرویس خبر شماره: 1851441
11 نوامبر 1401 ساعت 10:59 |
3.1 هزار |

2نقطه نظر


بازیکنان تاتنهام که بسیار خوشحال به نظر می رسیدند، پیش از حرکت به سمت رختکن، در کنار هواداران این تیم که برای حمایت از آنها به ورزشگاه آمده بودند، دقایقی جشن گرفتند.
صدای آهنگی که در رختکن شنیده شد حتی هری کین را به واکنش واداشت. تصاویر منتشر شده از رختکن تاتنهام نشان می دهد که کاپیتان تیم ملی انگلیس در حالی که با امرسون رویال دست می دهد با او خوش می گذرد و صدای این مدافع به گوش می رسد که ستاره تیمش را تشویق می کند و فریاد می زند یالا هری!
آنها سپس دور هم جمع شدند تا عکس یادگاری بگیرند و شادی صعود این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را با هواداران خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.



مجله اخبار فوتبال خارجی