لسترسیتی 2-2 اورتون: دوئل بدون برنده جدول

در پایان این دیدار حساس بین دو تیم انتهای جدولی، لسترسیتی 30 امتیازی شد و در رده شانزدهم قرار گرفت. اورتون با 29 امتیاز همچنان در رده نوزدهم قرار دارد و در یک قدمی انتهای جدول قرار دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در دقیقه 86، آیورسون حسرت هواداران اورتون را برانگیخت و با مهار ضربه عبدالله دوکوره با دست راست، دروازه لسترسیتی را در حالی که دید خوبی نداشت، مهار کرد.

در بازی حساس آخرین تیم های انگلیسی، اورتون و لسترسیتی به تساوی 2-2 رضایت دادند.

لسترسیتی 2-2 اورتون: دوئل بدون برنده جدول

لسترسیتی که بازی دو تیم را 2-0 برده بود، امشب بازی را با تافی ها قوی آغاز کرد، اما در مقابل موج حریف در دقیقه 15 پیش افتاد.

خطای پنالتی دومینیک کالورت لوین در میانه راه توسط این بازیکن شکست خورد و به گلزن اول بازی تبدیل شد. گل او بی پاسخ نماند و لستر تنها 7 دقیقه پس از گل تیم مهمان بازی را به تساوی کشاند.

پیکفورد تصمیم گرفت پاس پشت مدافعان را جمع کند که توپ را بیرون از محوطه جریمه رها کرد و روی زمین افتاد. جیمی وارد در این صحنه به توپ رسید، اما چرخش پای راست او به سمت چپ محوطه جریمه خارج از چارچوب بود و به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو تیم اورتون و لسترسیتی در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند.

در دقیقه 54 در نهایت تلاش اورتون برای گل دوم به ثمر رسید. ارسال مک نیل با ضربه سر سویونجو دفع شد اما پس از فرود در محوطه جریمه، الکس ایووبی وارد زمین شد و با پای راست خود شلیک کرد تا آیورسون را شکست دهد.

1869920

قطع توپ جیمز مدیسون در خط میانی و تصمیم به موقع او برای ارسال توپ باعث شد تا جیمی واردی از دو مدافع میانی اورتون پیشی بگیرد. فرار مهاجم روباه ها با دریبل زدن پیکفورد در موقعیت تک به تک همراه شد تا اینکه در دقیقه 33 با ضربه پای چپ دروازه خالی را باز کرد.

1869919

اورتون در نیمه دوم برای جبران نتیجه به میدان آمده بود و دوئل کالورت-لوین و آیورسون ادامه داشت. در دقیقه 52 شوت مهاجم انگلیسی با پای راست با واکنش مناسب دروازه بان حریف مهار شد.

کالورت-لوین در دقیقه 44 یک فرصت عالی داشت تا نتیجه را 2-2 کند، اما ضربه او توسط دنیل آیورسون مهار شد و تافی ها با برتری 2-1 نیمه تمام وارد رختکن شدند. البته اورتون خوش شانس بود زیرا پنالتی جیمز مدیسون توسط پیکفورد در دقیقه 9+45 مهار شد.

اشلی بارنز پس از ضربه سر Wot Face توسط Chalar Soyonjo فرصت طلب که با ضربه سر پای راست او دروازه جردن پیکفورد را باز کرد، به محوطه جریمه سانتری می زند.

1869918


سرویس خبر شماره: 1934695
12 مه 1402 در 00:39
1.2 هزار |

1نقطه نظر

شروع به موقع جردن پیکفورد در دقیقه 72 باعث شد یک سانتر از سمت چپ محوطه جریمه قطع شود و جیمی واردی فرصتی برای تغییر بازی پیدا نکند. در دقیقه 80 او یک حرکت باورنکردنی انجام داد.