لطفا دلالان، دروازه بان ها برای استقلال گاز نگیرید/ با وجود 2 دروازه بان خوب نیازی به خارجی نیست/ قرعه کشی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی بهتر از این نمی شد.



پرویز برومند دروازه بان سابق تیم ملی و باشگاه استقلال درباره شرایط این روزهای باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: از جمله اخباری که از باشگاه استقلال می رسد، شنیدن خبر جذب دروازه بان خارجی این است. واقعا عجیب تر از هر چیز دیگری علیرغم اینکه سیدحسین حسینی فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست با کمترین گل زده در 30 هفته کار خود را به پایان برساند، نمی دانم چرا این بحث ها مطرح می شود!

وی افزود: البته با توجه به اطرافیان باشگاه و معمولا در آن روزها در سرشان است، اصل ماجرا را بهتر می توان فهمید. عده ای به دنبال تامین حق حساب برای دلالی بازیکنان خودشان هستند و می خواهند یک دروازه بان به تیمی بیاورند که هم حسینی دارد و هم خالدآبادی. خالد آبادی زیر 25 سال محسوب می شود و اصلا در لیست اصلی حضور ندارد. در چنین شرایطی تنها دلیلی که می تواند برای اضافه شدن یک دروازه بان به جمع بازیکنان استقلال وجود داشته باشد، واسطه ای نیست.

وی همچنین با اشاره به تاخیر در انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد زیرا این روزها هیچ چیز مهمتر از تعیین مدیرعامل نیست. هرچند شنیدم باشگاه زیر نظر گروه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس برنامه های خود را با نظم اجرا می کند و آقای شهریاری ارتباط هلدینگ و باشگاه را بسیار مهم می داند. اگر مدیرعاملی در باشگاه باشد که از رفت و آمد مردم و دلالان کسانی که دور سرمربی تردد می کنند مطلع باشد، قطعا اجازه نمی دهد چنین لقمه هایی برای باشگاه استقلال گرفته شود. در شرایطی که دو دروازه بان خوب دارد.

دروازه بان سابق تیم ملی درباره گروه بندی مقدماتی جام جهانی نیز گفت: به نظرم این قرعه فوق العاده خوب است. اما در چنین شرایطی نباید تنها به فکر صعود بود، بلکه باید به دیدارهای آتی مقدماتی جام جهانی هم فکر کرد تا برای حضوری قدرتمند در مرحله گروهی جام جهانی آماده دیدارهای تدارکاتی شود. ما در دوره های اخیر خیلی خوب و قدرتمند به سمت جام جهانی پیش رفتیم اما هر بار در مرحله گروهی رقابت ها حذف شدیم و نتوانستیم به دور بعد صعود کنیم. اگر می خواهیم به دور بعد صعود کنیم باید برنامه ریزی دقیق و درستی برای دیدارهای مقدماتی بعدی داشته باشیم تا بتوانیم از این مسابقات به عنوان دیدارهای تدارکاتی برای صعود به مرحله دوم جام جهانی نهایت استفاده را ببریم.

وی در پایان تاکید کرد: تنها تیم هایی که در این مرحله می توانند ما را با مشکل مواجه کنند قطر و ازبکستان هستند وگرنه دیگر تیم ها نمی توانند برای ما مشکل ایجاد کنند. ضمن اینکه با جام جهانی 48 تیمی راه برای خیلی از تیم های آسیایی باز است، چه برسد به ما ایرانی ها.



سرویس داخلی اخبار فوتبال