لطفی که محرومیت ترابی به تیم یحیی کرد!

البته این تغییر رویکرد در بازی همزمان دو مهاجم به دلیل مصدومیت وحید امیری و البته محرومیت ترابی و کامل نبودن لیست قرمز بود، اما می تواند موفقیتی اجباری برای خط حمله این تیم باشد. خطرناک تر.

مهدی ترابی در بازی با پیکان محروم شد و این هفته امید عالیشاه هم محروم است تا بازی پرسپولیس با دو مهاجم همچنان محتمل به نظر می رسد. ترکیب زوج تمیرف – پاکدل که در بازی قبلی به میدان رفتند می توانند دوباره گزینه اول یحیی باشند اما مهدی عبدی نیز روی نیمکت این تیم حضور دارد که می تواند به تیمش کمک کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

قرمزها به احتمال زیاد با دو مهاجم متخصص در اصفهان به مصاف ذوب آهن خواهند رفت.

ترکیب پرسپولیس در این فصل عمدتاً متشکل از یک مهاجم متخصص بود و بازیکنانی مانند امید عالیشاه یا مهدی ترابی پشت این مهاجم فضاسازی کردند و برای تنها مهاجم بی نظیر این تیم بازی کردند. گل محمدی اما در دو هفته پایانی لیگ، تیمش را با دو مهاجم متخصص به میدان فرستاد و آن را رها کرد تا فضاهایی برای شیرزد تمیرف ایجاد کند. تامیروف عبدی و تامیروف پاکدل در دو هفته گذشته در لیگ به میدان رفته اند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس در نهایت توانست در هفته بیست و پنجم به استقلال نزدیک شود. اتفاقی که می‌توانست با پیروزی سرخ‌ها در دربی یا شکست هواداران هفته گذشته لیگ برتر بیفتد، اما تساوی‌های تیم باعث حساسیت بیشتر شاگردان یحیی گل محمدی شد.


سرویس خبر شماره: 1823046 |
17 ارديبهشت 1401 ساعت 10:50 |
497 |

0نظرات

پرسپولیس با دو پیش بینی قهرمان شد