لمپارد: تساوی نتیجه عادلانه تری بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اورتون امروز با یک بازی خانگی، فصل 2022-2023 لیگ برتر را آغاز کرد و در گودیسون پارک میزبان چلسی بود. شاگردان فرانک لمپارد در مقابل تیم قدرتمند لندنی نمایش بدی از خود به نمایش نگذاشتند و به شاگردان توماس توخل اجازه تسلط بر توپ و زمین را ندادند.

پس از باخت تیمش مقابل چلسی در اولین بازی فصل، فرانک لمپارد سرمربی اورتون گفت که از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی است.

در مورد مصدومیت بن گادفری باید بگویم که در این مرحله به نظر می رسد او دچار شکستگی کوچکی شده است. تحقیقات تیم پزشکی ادامه دارد. اما او برای مدتی از میادین دور خواهد بود. ما در پایان فصل گذشته با وضعیت مشابهی روبرو شدیم. به هر حال چاره ای نداریم و باید بر مشکلات فائق آییم».



مجله اخبار فوتبال خارجی

ما شماره 9 کلاسیک نداریم و باید مدام در حال حرکت بودیم. انتظار چنین چیزهایی از بچه ها در اولین بازی فصل زیاد است. با این حال، فکر می‌کنم امروز مقابل تیمی در سطح چلسی کار خوبی انجام دادیم.

فرانک لمپارد سرمربی اورتون که یکی از ستاره های سابق چلسی است و همیشه سرمربی این تیم بوده است; وی در پایان بازی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و گفت اورتون در اولین بازی فصل مقابل تیمی هم سطح چلسی خوب بازی کرده است و تساوی نتیجه عادلانه تری برای این بازی است.

شاگردان لمپارد در یک مسابقه پر جنجال که بارها و بارها قطع شد، در نهایت با گلی که از روی نقطه پنالتی در وقت های تلف شده نیمه اول دریافت کردند، یک بر صفر شکست خوردند و سه امتیاز را به چلسی دادند.


سرویس خبر شماره: 1837114
16 مرداد 1401 ساعت 00:13 |
3.8K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

سرمربی اورتون در پایان گفت: فکر می کنم مقابل حریف سرسختی خوب کار کردیم، تنها تفاوت دو تیم در این بازی پنالتی بود، برای مدتی تمرکز خود را از دست دادیم و حریف به گل رسید. من فکر می کنم تساوی نتیجه عادلانه تری است.” بود.