لمپارد در اولین بازی مقابل چلسی شکست خورد/ تاتنهام پیروز شد و قدیس ها شکست خوردند

در دیگر بازی همزمان، تیم برنتفورد در خانه با نتیجه 2-1 شکست خورد، بازی ای که در نیمه اول به لطف گل دقیقه 45 تونی پیروز شد. رایا دروازه بان برنتفورد با گل خود در دقیقه 54 و الکساندر آیزاک در دقیقه 61 جدول را به سود نیوکاسل برگرداند و آن تیم پیروز شد. سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد در آن بازی نیمکت نشین بود.

با این نتیجه نیوکاسل 56 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به منچستریونایتد در جایگاه سوم شیاطین سرخ قرار گرفت.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

متئوس نونز تک گل بازی را در دقیقه 31 به ثمر رساند تا چهارمین بازی متوالی بدون برد چلسی شود و این تیم با 39 امتیاز در رده یازدهم جدول باقی بماند.

در ادامه روز افتتاحیه هفته سی ام لیگ برتر انگلیس، در مهمترین بازی چلسی، در اولین بازی خود پس از جذب فرانک لمپارد به عنوان سرمربی موقت، مقابل ولورهمپتون میزبان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

تاتنهام با شانزدهمین پیروزی فصل خود فاصله 3 امتیازی خود را با منچستریونایتد حفظ کرد تا در مسیر صعود به لیگ قهرمانان اروپا باقی بماند.

در دیگر بازی همزمان این تیم لندنی، تاتنهام با نتیجه 2-1 از سد مهمان برایتون گذشت. در آن مسابقه وقتی مربیان ایتالیایی دو تیم یعنی کریستین استیلنی در تاتنهام و روبرتو دزربی در برایتون مقابل هم قرار گرفتند و از بازی اخراج شدند، سون هیونگ مین در دقیقه 10 و هری کین در دقیقه 79 برای تاتنهام گلزنی کردند. و دانک در دقیقه 34 تک گل برایتون را به ثمر رساند.