لنی یورو در حال “مذاکره” با منچستریونایتد بر سر انتقال – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

منچستریونایتد وارد “مذاکرات” با لنی یورو در مورد انتقال احتمالی با مدافع دفاعی شده است که “درهای باز” به اولدترافورد دارد.

شیاطین سرخ با لیل با قراردادی 62 میلیون یورویی (50 میلیون یورو + 12 میلیون یورو اضافی) برای خدمات این بازیکن 18 ساله به توافق رسیده اند، اما تهدید قریب الوقوع رئال مادرید مانعی دائمی برای این انتقال بوده است.

اعتقاد بر این است که یورو انتقال به پایتخت اسپانیا را در اولویت قرار داده است و این موضوع دیگر خواستگاران بالقوه مانند لیورپول را که معتقد بود فکر مدافع از قبل ساخته شده بود، آشفته کرده است.

با این حال، یونایتد که یورو را یک استعداد نسلی در پست خود می‌داند، حاضر نیست خود را از حضور در رقابت‌ها کنار بگذارد، و معتقد است که تردید مادرید برای مطابقت با خواسته‌های لیل برای مدافع به آنها اجازه می‌دهد مخفیانه به جلوی صف بروند.

قهرمان لیگ و لیگ قهرمانان اروپا با وجود قدردانی از او و نیازشان به یک مدافع میانی، حاضر نیست این مبلغ را برای جوانی خرج کند که تابستان آینده با پایان قراردادش با لیل، بازیکن آزاد شود.

به این ترتیب، مادریدی ها در مسیری مشابه به دنبال جذب کیلیان امباپه، ممکن است به سادگی مایل باشند که منتظر بمانند و به جذابیت بی بدیل خود به عنوان یک باشگاه اجازه دهند تا معاملات نقل و انتقالات خود را برای آنها انجام دهد.

از دیدگاه لیل، باشگاه فرانسوی ناامید است که یورو پیشرفت‌های یونایتد را بپذیرد، زیرا آنها می‌خواهند پیشرفت کنند. دور درآمد بیشتری نسبت به قرارداد با مادرید در تابستان امسال ایجاد می کند. و بنابراین، این حماسه نقل و انتقالات تاکنون با تضاد بین خواسته های باشگاه و خواسته های فارغ التحصیل آکادمی آنها تعریف شده است.

با این حال، نبیل دیلیت، روزنامه‌نگار فرانسوی که برای اولین بار این خبر را منتشر کرد که لیل با یونایتد به توافق رسیده است، اکنون فاش کرده است که نمایندگان یورو “در حال مذاکره با منچستریونایتد در مورد شرایط دستمزد” هستند و این ستاره دفاعی “دری باز” دارد. شیاطین سرخ

ترجمه: اطلاعات (ادامه دارد). لیل پیشنهاد 50 + 12 (62 میلیون یورو) را پذیرفت. لنی یورو در حال مذاکره با منچستریونایتد بر سر شرایط دستمزد است. روند مطلوب و درهای باز به روی منچستریونایتد. رئال هنوز آنجاست اما عقب است. #مرکاتو”

این یک پیشرفت قابل توجه در پیگیری یورو توسط یونایتد است، زیرا این یکی از اولین بارهایی است که نشانه روشنی از تمایل این بازیکن 18 ساله برای پذیرش پیشرفت های باشگاه وجود دارد.

و در حالی که دیلیت نشان می‌دهد که مادرید هنوز در مسابقه حضور دارد، او آنها را در حال حاضر پشت سر یونایتد توصیف می‌کند.

اگر یونایتد بتواند برای یکی از هیجان‌انگیزترین استعدادهای جوان اروپا، از زیر دماغ اسپانیا و قهرمان اروپا، به توافق برسد، یک پیروزی متحول کننده بازی برای INEOS در اولین پنجره نقل و انتقالاتی آنها در اولدترافورد ثابت می‌شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/07/16/leny-yoro-in-negotiations-with-manchester-united-over-move-282851/ منبع: