لنی یورو پزشکی من یونایتد را پشت سر گذاشت، بازیکن قرار است فردا صبح قرارداد خود را امضا کند – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد


جزئیات جدیدی در مورد قرارداد منچستریونایتد برای لنی یورو، ستاره لیل ظاهر شده است، به طوری که این بازیکن اکنون تنها یک قدم تا آخرین ورود به اولدترافورد فاصله دارد.

اوایل روز چهارشنبه، دیوید اورنشتاین، دیوید اورنشتاین، این خبر را منتشر کرد که یورو در حال سفر به بریتانیا برای انجام مراحل پزشکی یونایتد است. این اتفاق پس از آن رخ داد که شیاطین سرخ با لیل بر سر مبلغ انتقال این نوجوان به توافق رسیدند.

بارها ذکر شده بود که رئال مادرید مقصد مورد علاقه یورو است، اما قهرمان لالیگا حاضر به پاسخگویی به قیمت درخواستی لیل نبود.

به نظر می رسد سرخوردگی مادرید و تلاش شدید یونایتد برای متقاعد کردن مدافع مبنی بر اینکه آینده او در اولدترافورد است، در نهایت یورو را وادار کرد تا به طور جدی به جمع اریک ده هاگ ملحق شود.

اورنشتاین از آن زمان به‌روزرسانی وضعیت را ارائه کرده و نشان داده است که انتظار می‌رود یورو در 24 ساعت آینده شرایط خود را در یونایتد روی کاغذ بیاورد.

فابریتزیو رومانو، روزنامه‌نگار ایتالیایی، حتی این انتقال را با عبارت معروفش «اینجا می‌رویم» مهر و موم کرد.

به گزارش فوت مرکاتو، یورو فردا صبح قرارداد خود را با یونایتد امضا خواهد کرد و سپس رسماً به عنوان بازیکن شیاطین سرخ شناخته خواهد شد.

این خبرگزاری توضیح می دهد: «لنی یورو (18 ساله) به منچستریونایتد، تمام شد! مدافع جوان LOSC که برای انجام مراحل پزشکی خود به انگلیس آمده است، معاینات پزشکی را به پایان رساند. با موفقیت.”

طبق اطلاعات ما، وی بعدازظهر امروز از امکانات باشگاه مانکونیان نیز بازدید کرد.

امضای قرارداد و رسمی شدن انتقال او برای فردا صبح برنامه ریزی شده است. به عنوان یادآوری، Dogues تقریباً 62 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

یونایتد در یورو یک بازیکن فوق‌العاده محکم به دست می‌آورد که 18 ساله یکی از بهترین‌ها در اروپاست.

این بازیکن فرانسوی در فصل گذشته 65 درصد از دوئل های هوایی، 61 درصد از دوئل های زمینی خود را برد و 92 درصد از پاس های خود را در لیگ 1 انجام داد.

او تنها مدافع زیر 23 سال در پنج لیگ برتر اروپا است که بیش از 60٪ از دوئل های هوایی و زمینی خود را برد و همچنین بیش از 90٪ از پاس های خود را تکمیل کرده است.

در میان مدافعان نوجوان پنج لیگ برتر اروپا، یورو بیشترین پاس‌ها (1872) را انجام داد، بیشترین تکل (35 تکل) را به دست آورد، بیشترین توپ را زد (36)، بیشترین بازیابی توپ (124) و همچنین برنده بیشترین دوئل هوایی شد. (46).

در 32 بازی او در لیگ برتر، او به لیل کمک کرد تا 15 دروازه خود را بسته نگه دارد، در حالی که دو گل نیز در این روند به ثمر رساند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/07/17/leny-yoro-passes-man-united-medical-player-set-to-sign-his-contract-tomorrow-morning-282932/ منبع: