لوئیس انریکه دلیل دعوت نشدن دخیا را فاش کرد

داوید دخیا برای اولین بار از سال 2014 در لیست تیم ملی اسپانیا قرار نگرفت.

لازم به ذکر است که دخیا پس از نمایش ضعیف در بازی اکتبر 2020 مقابل اوکراین در کی یف، ایده های انریکه را ترک کرد و اونای سیمونه، دروازه بان بیلبائو جایگزین او شد. روبرت سانچز (عضو تیم برایتون) دروازه بان دوم اسپانیا است و دخیا به دروازه بان سوم کاهش یافته است. باید دید او در فهرست نهایی جام جهانی قرار خواهد گرفت یا خیر.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمانی که لیست بازیکنان اسپانیا برای دو بازی دوستانه مقابل آلبانی و ایسلند اعلام شد، غیبت داوید دخیا توجه بسیاری را به خود جلب کرد. اگرچه دروازه بان اول منچستریونایتد مدت هاست که جایگاه ثابت خود را در لاروخا از دست داده است، اما همیشه در لیست لوئیز انریکه بوده است.

انریکه در پایان بازی شب گذشته مقابل ایسلند که در ورزشگاه ریاسور لاکرونیا با 5 گل به سود اسپانیا به پایان رسید، از لیست خود دفاع کرد و دلیل غیبت دخیا را روشن کرد و گفت:قبل از اعلام لیست با دخیا تماس گرفتم و گفتم داوید می‌خواهم یک دروازه‌بان جدید را در این دو بازی امتحان کنم، او مودبانه موافقت کرد و از اطلاع‌رسانی من تشکر کرد. در لیست بعدی نام داوید دخیا را خواهید دید. از نو.”


سرویس خبر شماره: 1817356 |
10 فروردين 1401 ساعت 18:40 |
23,653 |

6نظرات

یک نگهبان جدید را امتحان کنید

از زمانی که دخیا در سال 2014 توسط ویسنته دل بوسکه به تیم ملی دعوت شد، هیچ سابقه ای مبنی بر عدم حضور او در فهرست لاروخا وجود نداشته است. نکته جالب اینکه سرمربی اسپانیایی برای اولین بار داوید رایا گلر کاتالان برانتفورد را به تیم ملی دعوت کرد و در واقع جانشین دخیا شده بود. رایا اولین بازی ملی خود را نیز مقابل آلبانی انجام داد.