لوئیس سوارز پس از اینکه مهاجم پست‌های لیورپول را حذف کرد، پیام داروین نونز ارسال کرد – باشگاه لیورپول

داروین نونز پس از حذف پست های اینستاگرام و نمایش های غیرقابل قبول در کانون توجه قرار گرفته است و حالا لوئیس سوارز از شانس خود برای ارسال پیام به هموطنش استفاده کرده است.

آینده نونز اخیراً مورد توجه قرار گرفته است و او پس از پیروزی مقابل تاتنهام تنها با حذف هر عکسی از خود در لباس لیورپول، به آتش سوخت.

لیورپول در حال حاضر “هیچ نشانه ای” مبنی بر کنار گذاشتن شماره 9 خود نشان نمی دهد، اما او در یکی از پایین ترین امتیازات خود از زمان پیوستن به این باشگاه است.

با انتقاد شدیدتر به او، سوارز از فرصتی که برای انتقال پیام به هموطن اروگوئه‌ای خود داشت، پس از اینکه نونز به جدیدترین پست خود در X پاسخ داد، بهترین استفاده را کرد.

شماره 7 سابق لیورپول در شبکه های اجتماعی رسیدن به 500 گل باشگاهی را جشن می گرفت و به نونز گفت: “ممنون گلزن که همیشه آنجا بودی! همیشه مثبت را به خاطر بسپارید و منتظر باشید!»

خواندن بین سطرهای آن یک نابغه لازم نیست، به ویژه با توجه به تمام سؤالات و انتقاداتی که اخیراً متوجه نونز شده است.

شماره 9 به سوارز نگاه می کند و به آسانی اعتراف کرده است که از زمان انتقال به آنفیلد از او مشاوره گرفته است، خواه سازگاری با بازی انگلیس باشد یا غلبه بر مشکلات.

ماهیت این پیام ساده است، اما به میخ ضربه می زند، و نونز باید با دیدن فصل و انتقال به زندگی با یک سرمربی جدید لیورپول، مثبت بماند.

او با 18 گل و 13 پاس گل در 52 بازی تا به امروز، تولید خود را از فصل گذشته تا به امروز افزایش داده است، در مقایسه با 15 گل و 4 پاس گل در 42 بازی در اولین بازی خود.



https://www.thisisanfield.com/2024/05/luis-suarez-sends-darwin-nunez-message-amid-criticism-and-social-media-cleanse/ منبع: