لواندوفسکی بایرن را ترک می کند/ پیشنهادات را بررسی کنید!

آقای گل که در این فصل 35 گل در بوندسلیگا به ثمر رسانده است، پس از پایان بازی در صفحه شخصی خود از هم تیمی ها و مربی خود در بایرن مونیخ تشکر کرد و جدایی خود را تایید کرد. او نوشت: از هم تیمی هایم و مربی به خاطر تمام کارهایی که در طول فصل انجام دادیم تشکر می کنم. همچنین از هواداران، خانواده و دوستانم برای حمایتشان تشکر می کنم.»



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اخبار فوتبال خارجی –

لواندوفسکی که در سال 2014 به عنوان بازیکن آزاد از دورتموند به بایرن مونیخ پیوست، گفت: بله. تایید می کنم که با حسن صالح حمیدزیچ (مدیر ورزشی بایرن مونیخ) صحبت کردم و تصمیمم را در مورد آینده به او اطلاع دادم. قراردادم را تمدید نمی کنم. هر دو طرف باید به فکر آینده خود باشند. ما باید راهی پیدا کنیم که به نفع هر دو طرف باشد.»

لواندوفسکی 33 ساله که هنوز با بایرن قرارداد دارد، گفت: درست است که هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده است، اما به صالح حمیدزیچ گفتم که باید راهی پیدا کنیم تا چیزی را از دست ندهیم. مونیخ برای یک فصل دیگر. فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد، به او گفتم اگر پیشنهادی از من دریافت کند، باید در مورد آن فکر کنیم. ما و باشگاه باید به فکر آینده خود باشیم. بیشتر از این نمی توانم چیزی بگویم. به احتمال زیاد این آخرین بازی من برای بایرن مونیخ خواهد بود. نمی توانم این را با 100 درصد قطعیت بگویم، اما شاید این آخرین بازی من بود.

روبرت لواندوفسکی پس از تساوی 2-2 بایرن مونیخ در هفته پایانی بوندسلیگا 2022-2021، خبر منتشر شده در هفته های اخیر مبنی بر احتمال جدایی خود از باواریایی ها را تایید کرد.