لواندوفسکی به بارسلونا پیشنهاد خرید بازیکن را داد

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، به باشگاه پیشنهاد کرده است که یاکوب کیویر، مدافع اسپازیا را جذب کند.

لواندوفسکی به بارسلونا پیشنهاد خرید بازیکن را داد

ژاکوب کیویر، مدافع 22 ساله آینده دار، اولین بازی ملی بزرگسالان خود را برای لهستان در ژوئن گذشته انجام داد و به نظر می رسد هموطنان خود از جمله رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی را تحت تاثیر قرار داده است. نشریه ایتالیایی توتو اسپورت امروز گزارشی را منتشر کرد که مدعی شد لواندوفسکی اخیراً به سران باشگاه جدیدش بارسلونا پیشنهاد داده است تا در تابستان 2023 مدافع میانی مستحکم خود را به خدمت بگیرند. یاکوب کیویر همچنین به تیم هایی مانند میلان و وستهم علاقه مند است. به نظر می رسد او در تابستان سال آینده اسپزیا را ترک خواهد کرد. حتی وستهام برای خرید این بازیکن پیشنهادی 12 میلیون یورویی داشت که از سوی باشگاه ایتالیایی رد شد.

لواندوفسکی در مورد کیویر در آخرین بازی های داخلی گفت: “این جوان واقعا پتانسیل زیادی دارد. در زمان گرم کردن قبل از بازی با هلند، با خودم فکر کردم که او کیست و در طول بازی فکر کردم. دیدم که کیویر فوق العاده است.”


سرویس خبر شماره: 1845885
08 مهر 1401 ساعت 21:18 |
8.5 هزار |

0نقطه نظر

کویور فصل گذشته اولین بازی خود را در سری آ انجام داد و 31 بار در لیگ ایتالیا به میدان رفت. قرارداد این بازیکن با اسپزیا در ژوئن 2025 به پایان می رسد و آنها برای حفظ کیویر مشکل خواهند داشت. البته بارسلونا در این فصل تابستان مدافعانی مانند آندریاس کریستنسن و ژول کوند را نیز جذب کرده است و مشخص نیست که آیا دوباره مدافع جدید دیگری را می پذیرد یا خیر.



مجله اخبار فوتبال خارجی