لواندوفسکی: به مسی گفتم خیلی دفاع می کنی!

به گزارش “ورش سه”، تیم ملی آرژانتین عصر چهارشنبه در سومین بازی مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف یکدیگر رفت. تیم ملی لهستان او با نتیجه 0-2 مقابل این تیم به پیروزی رسید.

لوا از اشتباهی که روی مسی مرتکب شد صحبت کردبله، دیدار ما کمی عجیب بود زیرا در میانه میدان دفاع می کردم. می دانستم که تیم به من برای کمک به کارهای دفاعی نیاز دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی پس از تقابل مسی و لواندوفسکی در مراسم توپ طلای 2022، این دو بازیکن در این دیدار به مصاف یکدیگر رفتند که آرژانتین حریفان را به برتری رساند و لهستان تا زمان احضاریه باید منتظر نتیجه بازی مکزیک با عربستان بود. برای مشخص شدن صعود او به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022، توپی در میانه میدان به مسی می رسد و این لوا است که او را با خطا متوقف می کند. پس از آن اشتباه، ستاره پاری سن ژرمن ابتدا مکث کرد و متوقف شد، اما در ادامه بی توجه به عذرخواهی لواندوفسکی، به دست دراز شده توجهی نکرد و به راه خود ادامه داد.
این ماجرا کمی بعد ادامه پیدا کرد و وقتی بازیکنان در پایان بازی به خوش و بش پرداختند، دوباره مقابل هم قرار گرفتند.

روبرت لواندوفسکی آنچه را که پس از رویارویی با لیونل مسی در جام جهانی 2022 در گوش او زمزمه کرد، فاش کرد.

لواندوفسکی: به مسی گفتم خیلی دفاع می کنی!

گفت و گوی کوتاهی بین این دو ستاره سابق و فعلی بارسلونا صورت گرفت که دست روی دهانشان گذاشتند و در نهایت حالشان خوب شد تا این موضوع حل شد، اما آنچه بین آنها رد و بدل شده قطعا بین آنهاست.
مسی پس از بازی با خبرنگاران در مورد درگیری صحبت کرد.“هیچ چیز خاصی نبود، هیچ چیز. او اسپانیایی صحبت نمی کند و هر اتفاقی که در زمین می افتد در زمین و البته در رختکن باقی می ماند.”


سرویس خبر شماره: 1857080
12 دسامبر 1401 در 2:40 ب.ظ
2.3K |

0نقطه نظر

گفتگو فاش شد

اما روبرت لواندوفسکی در مصاحبه با بیلد از صحبت های خود به مسی فاش کرد:“مکالمه کوتاه و جالبی بود. من برخلاف همیشه به مسی گفتم که او بیشتر از همیشه دفاعی بازی می کند. البته گاهی اوقات این به دلیل نیازهای تیم است.”