لواندوفسکی: حوصله گلزنی به بایرن را نداشتم


سرویس خبر شماره: 1844529
29 سپتامبر 1401 ساعت 09:48
1.1 هزار |

0نقطه نظر


لوا درباره رویارویی با هواداران بایرن گفت: ترسی از قبول نشدن توسط هواداران نداشتم. قبل از آن به عنوان بازیکن بارسا در مونیخ بودم و دیدم که هواداران در خیابان به من چه می گویند. هواداران بایرن از آنچه در رسانه ها نوشته می شود آگاه هستند. آنها می توانند بین حقیقت و دروغ تفاوت قائل شوند. آنها تیپ شخصیتی، رفتار و دستاوردهای من را می شناسند و به یاد می آورند. با ورود به ورزشگاه، در رختکن، به عنوان بازیکن حریف بدنم را گرم کردم، همه اینها برای من تجربه خاصی بود که ارزشش خیلی بیشتر از یک مسابقه است. فراموش کردن و آرام کردن احساساتم غیرممکن بود، می خواستم برنده شوم و گل بزنم، اما احساساتم بسیار قوی بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


ستاره لهستانی درباره وضعیت خود گفت: “8 سال را در مونیخ گذراندم. صدها گل زدم. تمام جام های ممکن را به دست آوردم و ناگهان مجبور شدم جلوی هم تیمی هایم و دوستانم بازی کنم. من یک انسان هستم و این امکان پذیر نیست. برای اینکه من این خاطرات را فراموش کنم. “دوست دارم فراموش کنم، اما سوالاتی در ذهنم ایجاد می شود.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تابستان امسال لواندوفسکی تصمیم گرفت پس از 8 سال حضور در بایرن مونیخ از این باشگاه جدا شود و به بارسلونا بپیوندد.
در نهایت جدایی او بسیار بحث برانگیز شد زیرا سران بایرن حاضر به پذیرش این موضوع و پیشنهاد بارسا نبودند اما با درخواست این بازیکن لهستانی شکست خوردند و با انتقال او در نیوکمپ موافقت کردند.
چند هفته بعد از این انتقال بود که قرعه کشی مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و بارسا برای حضور در یکی از تقابل ها در گروه بایرن قرار گرفت.جذاب ترین سال های اخیر.
لواندوفسکی چند روز بعد از آن بازی در این باره گفت: “راستش باید بگویم که خوشحال نبودم که به مونیخ برگردم و در آلیانز آرنا بازی کنم. از نظر احساسی، این بازی برای من شبیه هیچ بازی دیگری نبود زیرا یک بازی داشت. ابعاد بسیار بزرگتر از فوتبال.”

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی تنها چند هفته پس از جدایی از بایرن مونیخ، در مورد دشواری رویارویی با بایرن مونیخ صحبت کرد.

لواندوفسکی: حوصله گلزنی به بایرن را نداشتم

وی در مورد شکست خود در گلزنی در آن مسابقه افزود: از نظر احساسی سخت ترین مسابقه زندگی ام بود، می خواستم گل بزنم اما احساس درونم اجازه نمی داد. فراموش کردن هشت سال در چند هفته غیرممکن است، اما حالا من تمام شده ام.”
این بازیکن با اشاره به باخت بارسا در آن بازی ادامه داد: ما نباید می باختیم، باید می بردیم یا حداقل مساوی می کردیم، اگر بازی 2-4 یا 2-5 به سود ما تمام می شد، هیچکس نمی توانست اعتراض کند. بازی مقابل بایرن برای ما درس عبرت شد.قبل از بازی انتظار نداشتیم که بتوانیم سبک خود را بازی کنیم و موقعیت های زیادی خلق کنیم.این بازی نشان داد که ما توانایی انجام آن را داریم و می توانیم خلق کنیم. شانس در دیدارهای سخت “درست است که ما اشتباه کردیم، اما تکرار می کنم که این دیدار نشان داد که ما توانایی زیادی داشتیم.”