لوا باید ثابت کند؛ ژاوی توپ طلا را اشتباه گرفت

سال گذشته توپ طلا به لیونل مسی رسید در حالی که لواندوفسکی معتقد بود توپ طلا حق اوست. ستاره لهستانی که در آن زمان بازیکن بایرن مونیخ بود، توپ طلا را با اختلاف 33 امتیازی به مسی واگذار کرد.

لواندوفسکی هنگام اهدای توپ طلا به مسی به طور علنی ناراحتی خود را آشکار کرد. او مطمئناً از صحبت های ژاوی در آن زمان ناراحت بود. ستاره لهستانی اکنون این شانس را دارد که ثابت کند ژاوی در آن روز اشتباه کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با شروع فصل جدید لالیگا تا ساعاتی دیگر، روبرت لواندوفسکی این شانس را خواهد داشت که به سرمربی خود ژاوی ثابت کند که آنچه در سال 2021 درباره او گفته اشتباه بوده است.

ژاوی که این روزها سرمربی ستاره لهستانی است، در دسامبر 2021 تصمیم گرفت از هم تیمی سابق خود مسی هنگام صحبت در مورد توپ طلا حمایت کند و گفت: دریافت توپ طلای مسی به معنای عدالت است. در فوتبال. ما می توانیم فکر کنیم. که دیگران نیز سزاوار آن باشند.” آنها باید این جایزه را داشته باشند، اما مهم این است که وقتی پاکت نامه باز می شود و نام مسی خوانده می شود، همه می دانند عدالت اجرا شده است.

چند ماه پیش، ژاوی در مورد شانس رابرت لواندوفسکی برای بردن توپ طلا صحبت می کرد که اکنون با توجه به اینکه ستاره لهستانی بازیکن اوست، جالب تر به نظر می رسد.


سرویس خبر شماره: 1837770
20 اوت 1401 @ 8:59 ب.ظ
1.3 هزار |

1نقطه نظر