لوتار ماتئوس می گوید بایرن مونیخ با فروش ماتیس دی لیخت به منچستریونایتد اشتباه می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


لوتار ماتئوس اسطوره فوتبال آلمان تاکید کرد که تیم سابقش بایرن مونیخ با تحریم فروش ماتییس دی لیخت به منچستریونایتد مرتکب اشتباه بزرگی خواهد شد.

دی لیخت بازیکنی است که یونایتد به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای جوان‌سازی بخش دفاعی خود مشتاق جذب آن است.

مرد هلندی بر سر قراردادی پنج ساله با شیاطین سرخ به توافق رسیده است و اعتقاد بر این است که او می خواهد دوباره با اریک تن هاگ در اولدترافورد دیدار کند.

مذاکرات با بایرن برای دستیابی به توافق بر سر مبلغ انتقال دی لیخت همچنان ادامه دارد.

با انتشار اخباری مبنی بر اینکه یونایتد در آستانه امضای قرارداد برای لنی یورو، مدافع لیل قرار دارد، نگرانی‌های جزئی وجود دارد که ممکن است فعلاً تعقیب د لیخت به نتیجه برسد.

در واقع، گزارشی که توسط The Peoples Person پوشش داده شد، حاکی از آن بود که بایرن برای جدایی دائمی از دی لیخت، مبلغ 45 میلیون پوند می خواهد. یونایتد در تلاش است تا در مورد مبلغ کمتری مذاکره کند.

این اطلاعات توسط فلوریان پلتنبرگ، روزنامه‌نگار اسکای آلمان تأیید شد که در X (توئیتر سابق) نوشت: «منچستریونایتد، حاضر نیست 50 میلیون یورو + افزونه‌های درخواستی برای ماتییس د لیخت را در این مرحله خرج کند. بنابراین هنوز پیشنهاد نهایی به بایرن ارائه نشده است.

در میان همه اینها، ماتئوس با sport.de صحبت کرد و گفت که بایرن با حفظ دی لیخت و هم تیمی اش جاشوا کیمیچ بهترین خدمت را خواهد داشت.

برنده توپ طلای سال 1991 گفت: برای من ماتییس دی لیخت فردی است که ژن بایرن مونیخ را دارد.

“جاشوا کیمیچ همچنین کسی است که من واقعاً به شماره شش جدید نیاز ندارم.”

ماتئوس افزود: “اما این تصمیمات توسط باشگاه و بازیکن گرفته می شود. هر کس کمی متفاوت فکر می کند.»

او یک بار دیگر تاکید کرد که کیمیخ و دی لیخت «آن ژن بایرن مونیخ را دارند که در سال‌های اخیر با برخی از بازیکنانی که به خدمت گرفته‌اید احساس نکرده‌اید».

علاوه بر دی لیخت و یورو، دیگر هدف دفاعی اصلی که در رادار یونایتد است، جراد برانتویت، ستاره اورتون است.

طرف اریک ده هاگ پیشنهاد دوم را برای برانتویت رد کرد تافی ها.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/07/17/lothar-matthaus-says-bayern-munich-would-be-making-mistake-by-selling-matthijs-de-ligt-to-man-united-282923/ منبع: