لوپاریزین و فاش شدن 2 درخواست تمدید عجیب از امباپه


سرویس خبر شماره: 1821181 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 15:52 |
1,698 امتیاز خبر|

0نظرات

برکناری سرمربی و مدیر ورزشی

در مورد لئوناردو اما شرایط متفاوت است زیرا او اعتماد امیر قطر را دارد و خروجش آسان نیست. هدف امباپه برای مدیر ورزشی پاری سن ژرمن لوئیز کامپوس پرتغالی است که لیل فصل گذشته با او قهرمان فرانسه شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماجرای کیلیان امباپه روز به روز به پایان خود نزدیک می شود. این آخرین قسمت های داستانی است که از مدت ها قبل شروع شده و به زودی مشخص خواهد شد.

لوپاریزین می نویسد که مادر امباپه به الخلیفه گفته است که کیلیان مایل نیست فصل آینده زیر نظر مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی کار کند. خواسته دیگر او برکناری لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه است. امباپه خواهان یک پروژه ورزشی برنده است که در نهایت منجر به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شود و برای آن کناره گیری پوچتینو و لئونادرو را ضروری می بیند. اخراج پوچتینو بسیار محتمل به نظر می رسد و او پس از شکست پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اعتبار خود را نزد مسئولان باشگاه و هواداران از دست داد.

کیلیان امباپه دو شرط مهم برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن تعیین کرده است.

امباپه شب گذشته پس از بازی مقابل لنس گفت که هنوز تصمیم نهایی در مورد آینده خود نگرفته و هیچ تغییری در این زمینه صورت نگرفته است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سفر اخیر مادر کیلیان امباپه به دوحه یک سفر از پیش تعیین شده بود. این آخرین تلاش دولت قطر برای حفظ ستاره فرانسوی است که قراردادش در پایان فصل به پایان می رسد و او هنوز کوچکترین اراده ای برای تمدید آن نشان نداده است. اگر در قطر متقاعد شده اند که در آخرین مذاکرات در نهایت موفق به حفظ امباپه می شوند، در مادرید با اطمینان به آینده نگاه می کنند و متقاعد شده اند که امباپه به قول خود عمل می کند و آن را تمدید نمی کند.

به گزارش لوپاریزین، مادر امباپه در سفر به دوحه امیر قطر را ملاقات نکرد، اما با ناصر الخلیفه، رئیس باشگاه دیدار کرد تا در مورد حقوق ویدئوی پسرش صحبت کند. امباپه 100 درصد حق تصویر خود را می خواهد و این یکی از مهم ترین شرایط تمدید اوست اما این نشریه نزدیک به پاری سن ژرمن دو خواسته دیگر ستاره فرانسوی را نیز فاش کرد.