لوپتگی: بازیکنان ولوز مستحق باخت نبودند

لوپتگی ادامه داد: در طول بازی باید به گلزنی فکر کنیم، در آخرین تصمیمات زمانی که وارد محوطه جریمه حریف شدیم ضعیف بودیم و این موضوعی است که باید به آن فکر کنیم، می توانستیم پنج یا شش گزینه در حرکات پایانی داشته باشیم. ما بهترین گزینه را انتخاب کردیم، اما گزینه ای را انتخاب کردیم که مناسب نبود. برای بازیکنان ما، ایمان به خود تنها راه موفقیت است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1862188
10 ژانویه 1401 @ 7:12 ب.ظ
669

0نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، علیرغم شکست ولوز مقابل منچستریونایتد در بازی امروز خانگی، جولن لوپتگی سرمربی آن تیم از عملکرد بازیکنانش خوشحال است و باخت در این دیدار را تلخ و ناراحت کننده می داند و بازیکنانش مستحق باخت نبودند. .

شاگردان لوپتگی نیمه اول را بدون گل به پایان رساندند اما در نیمه دوم مارکوس راشفورد برای یونایتد وارد زمین شد و در دقیقه 76 گل پیروزی شیاطین سرخ را به ثمر رساند. با وجود صحبت های لوپتگی، ولورهمپتون در بازی امروز نتوانست موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کند. آنها در این فصل در 8 بازی لیگ برتر موفق به گلزنی نشده اند.

1786814

جولن لوپتگی سرمربی ولورهمپتون پس از باخت 1-0 مقابل یونایتد گفت بازیکنانش تلاش زیادی کردند و باخت در این دیدار برای آنها تلخ و تاسف بار است.

لوپتگی: بازیکنان ولوز مستحق باخت نبودند

سرمربی ولورهمپتون در پایان گفت: باخت همیشه تلخ است، ما نمی خواستیم ببازیم، اما هدف ما برد بود، این باخت مخصوصا برای بازیکنان تلخ است زیرا آنها مقابل یک تیم خوب تلاش کردند و سختی کشیدند. آنها مستحق باخت نبودند.”