لوکاکو تعویض شد. ما آماده رقابت با یوونتوس هستیم



سرویس خبر شماره: 1835797
7 مرداد 1401 ساعت 19:55 |
1.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

جوزپه ماروتا:

جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، نگران فعالیت بالای یوونتوس در نقل و انتقالات نیست. او همچنین در مورد بازگشت روملو لوکاکو صحبت کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جوزپه ماروتا، مدیرعامل باشگاه اینتر در گفتگو با کانال ‘DAZN’ در مورد مدعیان قهرمانی فصل جدید سری آ صحبت کرد و یوونتوس را به دلیل خریدهای تابستانی خود مدعی جدی برای کسب اسکودتو دانست.

ماروتا درباره گل اینتر گفت:“البته ما همچنین می خواهیم اسکودتو را ببریم و گاهی اوقات رویاها به حقیقت می پیوندند، اما باید شجاع باشیم و برای تحقق آن تلاش کنیم. در ورزش، زمانی که می خواهید هدفی تعیین کنید، بهتر است جاه طلب باشید.”

ماروتا که قبل از قبول پست مدیریتی در اینتر در یوونتوس همین سمت را داشت، درباره فعالیت‌های یووه در فصل نقل و انتقالات تابستانی گفت:“یوونتوس تیمی است که باید همیشه به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در تمام رقابت ها دیده شود. امسال تفاوتی ندارد و آنها دوباره در رقابت خواهند بود. بنابراین ما باید استاندارد کیفیت خود را بالا ببریم تا بتوانیم رقیب باشیم. شک، یوونتوس امسال در زمینه نقل و انتقالات مشغول بوده است، اما ما همچنین مطمئن هستیم که تیم ما رقابتی است. “ما آماده رقابت با یوونتوس هستیم، اما نباید از میلان، رم و ناپل غافل شویم.”

لوکاکو را به اینتر برگردانید و هنریک مخیتاریان را به خدمت بگیرید:لوکاکو تغییر کرده است. او اکنون مهارت های رهبری تیم بیشتری دارد و انگیزه بیشتری نسبت به قبل دارد. خوشحالم که لوکاکو می تواند بخشی از این تیم باشد. هنریک مخیتاریان در طول دوران بازی خود افتخارات زیادی کسب کرده است. امسال این فرصت را داشتیم که او را جذب کنیم و از آن استفاده کردیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی