لوکاکو هم وارد درگیری توخل کونته شد! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1838454
آگوست 24, 1401 @ 4:24 ب.ظ
3.3 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش ستاره بلژیکی، او به تساوی تماشایی 2-2 چلسی در شب گذشته مقابل تاتنهام و جدال توماس توخل و آنتونیو کونته فکر می کند. روملو لوکاکو در دوران حضورش در چلسی رابطه خوبی با توماس توخل نداشت و معتقد است این سرمربی بلد نیست به خوبی از توانایی های خود استفاده کند و قصد دارد نتایج ضعیف تیم را به گردن این بازیکن بیندازد. اما برعکس، لوکاکو رابطه بسیار خوب و دوستانه ای با کونته دارد و سرمربی ایتالیایی می خواهد این گلزن 29 ساله را به تمام تیم هایی که می رود جذب کند. بنابراین کاملاً طبیعی است که لوکاکو در این درگیری طرف کونته را بگیرد و از این فرصت برای طعنه زدن به توماس توخل استفاده کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

روملو لوکاکو مهاجم جدید اینتر در جدال توماس توخل و آنتونیو کونته در کنار سرمربی ایتالیایی قرار گرفت.

اما صبح امروز روملو لوکاکو در صفحه اینستاگرام خود یک استوری مبهم با این مضمون منتشر کرد: «وقتی مردم نمی توانند شما را کنترل کنند، سعی می کنند نحوه دید مردم را کنترل و مدیریت کنند.»

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازگشت روملو لوکاکو به اینتر قابل توجه بود و این بازیکن در کمتر از 90 ثانیه پس از بازگشت به تیم سابقش در پیروزی 2-1 نراتزوری مقابل لچه در هفته اول گلزنی کرد. پس از دوران سختی در چلسی و افت محسوس در لیگ برتر، این مهاجم تنومند انگیزه زیادی دارد تا توانایی های خود را دوباره با اینتر ثابت کند و می خواهد ثابت کند که توماس توخل و کادر مربیگری چلسی در مورد او اشتباه می کنند.