لوگوی ستاره پرسپولیس در آستانه دربی/ تعجب کادر فنی قرمزها از پیامی غیرمنتظره

عیسی آل کثیر که در نقل و انتقالات زمستانی و پس از ریکاوری از مصدومیت به جمع یحیی گل محمدی اضافه شده بود، پس از چند هفته کوتاه نیمکت نشینی برای رسیدن به آمادگی مطلوب کادر فنی، به ترکیب بازگشت و مقابل سپاهان گلزنی کرد. جام، حذف افتخار کرد.

آمادگی و انگیزه عیسی امید زیادی به یحیی گل محمدی و کادرفنی این تیم داد تا روی این مهاجمی که مدت ها قبل از دربی بلد است به استقلال گل بزند حساب ویژه ای باز کنند. آل کثیر قطعا نمی خواهد فصل را با موقعیت های کوتاه در طول بازی ادامه دهد و این پیام را با نمایش مقابل مس کرمان که بالاترین سطح آمادگی را برای این بازی بزرگ دارد و انتخاب کادرفنی را سخت کرده است، ارسال کرد. .



سرویس داخلی اخبار فوتبال

در ادامه اما سرمربی سرخ ها تصمیم گرفته آل کثیر را نیمکت نشین کند تا از مهدی عبدی و لئاندرو پریرا بیشتر استفاده کند. این مهاجم جنوبی که با گل های به یاد ماندنی خود برای این تیم محبوبیت زیادی در بین هواداران پرسپولیس داشت، بیشتر در حال گرم کردن برای بازی مقابل مس کرمان بود که تشویق پرشور هواداران را دید.

در دقایق پایانی آل کثیر توسط یحیی گل محمدی وارد ترکیب شد و او با تشویق پرشور از پشت دروازه به جایگاه تعویض رفت تا فرصتی ویژه برای این فرصت کوتاه داشته باشد. الکثیر در دقایقی مورد استفاده کادر فنی قرار گرفت که نتیجه شکننده 2-1 و فشار مس روی دروازه این تیم کار را برای آنها سخت کرد.

اما اولین حرکت انفجاری آل کثیر به سمت دروازه مس کرمان با پنالتی همراه شد تا گلسیانی با گلزنی فشار را از روی تیم برداشته و در ادامه بازی با امید بیشتری کار را دنبال کنند. عیسی اما در نقش یک مهاجم ویرانگر مقابل خط دفاع مس کرمان ظاهر شد و طبق دستور کادر فنی با فشار زیاد روی خط دفاعی حریف شرایط را کاملا به سود تیمش برگرداند. و واقعا بدشانس بود که ضربه او در آن دقایق به تیرک دروازه برخورد کرد و پشیمانی او نیمکت های تیم و البته هواداران را به دنبال داشت و از گلزنی محروم شد.

لوگوی ستاره پرسپولیس در آستانه دربی/ تعجب کادر فنی قرمزها از پیامی غیرمنتظره