لیائو-تونالی; نابودی زوج میلان در راه قهرمانی (عکس)


سرویس خبر شماره: 1823382 |
19 ژوئن 1401 ساعت 00:53 |
8,092 امتیاز خبر|

1نظرات

دو برابر کردن برای به دست آوردن مجدد دست بالا.

گل اول میلان روی کار فنی لیائو و نفوذ دیدنی به محوطه جریمه که با پاس پاس این بازیکن و امتیاز خفیف پیولی همراه بود، دو تیم را به تساوی کشاند. میلان در نیمه دوم خیلی زود گل دوم را به ثمر رساند. این گل با همکاری زوج ناوشکن خط حمله روسونری به عنوان گل اول به ثمر رسید.

لیائو در میانه میدان توپ را گرفت و با فراری دیدنی وارد محوطه جریمه شد. او یک پاس دیگر را دقیقاً در عرض دروازه فرستاد تا پیولی گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه میزبان کند و میلان را به دروازه خود برساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

میلان با درخشش زوج مخرب خود در خط حمله، تنها به قهرمانی در سری آ می اندیشد.

پیولی در روز تولدش مشتاق گلزنی بود و به سرعت دروازه را باز کرد. داور اما این گل را با کمک VAR تشخیص داد. مهاجم میلان ناامید نشد و در دقیقه دوم وقت تلف شده نیمه اول، زمانی که تیمش دقایقی قبل گل اول ورونا را دریافت کرده بود، دروازه را باز کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو هفته پیش تونالی در دقایق تلف شده نیمه دوم بازی با لاتزیو در میلان گل پیروزی را به ثمر رساند تا شاگردان پیولی همچنان شانس اول قهرمانی در سری آ هستند. آنها هفته گذشته یک پیروزی پر استرس دیگر مقابل فیورنتینا بدست آوردند و لیائو را در دقیقه 82 شکست دادند.

میلان که به خاطر درخشش جفت هجومی جوان خود امید زیادی به قهرمانی در سه هفته گذشته داشت و قهرمانی را جشن می گرفت، امشب بار دیگر درخشش این دو بازیکن را خورد تا مطمئن شود نزدیک به مقام اول اینتر است. .